Muziek.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dumboo

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Berichten
38
Is er iemand die mij kan helpen met het volgende!
Ik heb zo een 500 tal fotos (vacantie fotos) op een dvd gezet voorzien van de nodige text
alllemaal prima gelukt maar nu had ik er ook graag muziek bij gezet en dat lukt van geen kanten!
Weet iemand raad!
Groetjes Dumboo?
 
Is er iemand die mij kan helpen met het volgende!
Ik heb zo een 500 tal fotos (vacantie fotos) op een dvd gezet voorzien van de nodige text
alllemaal prima gelukt maar nu had ik er ook graag muziek bij gezet en dat lukt van geen kanten!
Weet iemand raad!
Groetjes Dumboo?

Met welk programma zet je het in elkaar dan?

Als je bijvoorbeeld MovieMaker in windows neemt, dan is het vrij simpel om er 1 in elkaar te zetten. Zet je foto's in het bovenste balkje, en dan laad je een muziekje in moviemaker en die zet je dan in het balkje onder het balkje van de foto's. Sla het op, converteer het en brand het als een dvdtje :) tadaa, als het goed is werkt het nu.
 
Is er iemand die mij kan helpen met het volgende!
Ik heb zo een 500 tal fotos (vacantie fotos) op een dvd gezet voorzien van de nodige text
alllemaal prima gelukt maar nu had ik er ook graag muziek bij gezet en dat lukt van geen kanten!
Weet iemand raad!
Groetjes Dumboo?

Kijk hier even.

Grtz.
 
Muziek!

Photo story 3 heb ik geprobeert maar de muziek die ik er op gezet had klonk helemaal
misvormd ook met Windows Movie maker luk het niet wat doe ik fout!
 
En met Nero Visio zou het ook moeten kunnen, heb er echter geen ervaring mee.

Grtz.
 
Photo story 3 heb ik geprobeert maar de muziek die ik er op gezet had klonk helemaal
misvormd ook met Windows Movie maker luk het niet wat doe ik fout!

Probeer eens met Magix Music Maker, Dat is een fantastisch programma (vind ik zelf) Het enige nadeel is dat het niet gratis is.. (denk door dan weet je hoe je em kan krijgen) en dat het een lomp zware programma is. Althans, voor een computer met 1,9 ghz en 256 MB ram (school computers @ AOC Terra)
 
Hallo Fun Zip en Probleempjes!
Bedankt voor jullie reactie ik zal mij in het komende weekend eens bezig houden met julie
eventuele oplossing van mijn probleem,sorry voor de wat late reactie.
Groetjes Dumboo. :):):)
 
het is zo foto's+text+muziek staan samen op een dvd.
afspelen via de pc geen enkel probleem dat lukt prima maar als ik dezelfde dvd wil afspelen via de dvd speler blijk de muziek helemaal misvormd.
Wat is hier dan mis mee!
 
Muziek

Hallo Iedereen probleem is opgelostmet MMM !
In ieder geval bedankt voor de reacties. Dumboo.:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan