Dringend - Bestanden Kwijt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

cineti

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2006
Berichten
30
Hallo allemaal,

Ik heb een netwerkprobleem.

Ik heb twee computers staan die ik met elkaar heb verbonden met een ethernet cross-over kabel, en die ik met elkaar heb verbonden door een eenvoudig thuisnetwerk met dezelfde werkgroepnaam.

Ik heb één map van computer 1 gedeeld met computer 2, en deze was zichtbaar op het netwerk. Echter, deze was geplaatst op een submap, ik heb deze vervolgens verplaatst naar een meer bovenliggende map in het netwerk. Tijdens het verplaatsen heb ik 1 computer afgesloten, waardoor het verplaatsen op de andere computer werd geannuleerd en ik tot mijn grote ontzetting erachter heb moeten komen dat mijn bestanden of enorm incompleet zijn. Alleen de bestanden die hij al gekopiëerd had heb ik nog kunnen terugvinden, en de bestanden die hij nog moest kopiëren, lijken van mijn harde schijf te zijn verdwenen.

Zijn deze echt weg, of is er een manier om ze terug te vinden? Ik heb jullie hulp hard nodig aangezien het zeer belangrijke betanden van mij waren.

Alvast heel erg bedankt.
 
Probeer anders (op de goede computer) met een recovery-programma de bestanden terug te halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan