Afbeelding bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacobboersma

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2007
Berichten
430
Kennisen van mij hebben een bedrijf. Er is destijds een website gemaakt. De man die hem heeft gemaakt leeft niet meer is mij vertelt. Nu zitten ze met een probleem. Op hun site staan allemaal logo's met v.o.f. er voor. Dit is niet meer nodig omdat het geen v.o.f. meer is.. Zie bijlage. Kan iemand mij heplen om alleen het v.o.f. eraf te halen. De site: www.kompaanvochtwering.nl
 

Bijlagen

  • fading.gif
    fading.gif
    36,8 KB · Weergaven: 48
  • platt.gif
    platt.gif
    43,2 KB · Weergaven: 49
Zoiets....
 

Bijlagen

  • fading 1.gif
    fading 1.gif
    35,6 KB · Weergaven: 46
  • platt1.gif
    platt1.gif
    43 KB · Weergaven: 49

Heel erg bedankt. Ook namens de familie Kompaan. Nu nog een vraagje zou je die in de bijlage ook nog kunnen doen. Alleen moet er een andere tekst komen. Namelijk:

© Copyright 2001 – 2008 Kompaan Vochtwering, Sonnega.
Webdesign door Boersma Computers & Multimedia. Alle rechten voorbehouden
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt. Ook namens de familie Kompaan. Nu nog een vraagje zou je die in de bijlage ook nog kunnen doen. Alleen moet er een andere tekst komen. Namelijk:

© 2001 – 2008 Kompaan Vochtwering, Sonnega.
Webdesign door Boersma Computers & Multimedia. Alle rechten voorbehouden

Ik weet niet of de link ook in de afbeelding zit. Anders mag er onder Boersma Computers & Multimedia wel komen te staan: www.boersmacomputerservice.nl
 
Verkeerde bril.. of mis ik iets? Welke bijlage?
 
Sorry, die laatste kan ik niets fraais van maken [de bakstenen verdwijnen dan....]
Heb je geen "bakstenen plaatje" zonder tekst, dan staat die nieuwe tekst er zo in....

In de flash zit ook nog een "v.o.f." ....
 
Sorry, die laatste kan ik niets fraais van maken [de bakstenen verdwijnen dan....]
Heb je geen "bakstenen plaatje" zonder tekst, dan staat die nieuwe tekst er zo in....

In de flash zit ook nog een "v.o.f." ....

Ik heb geen foto van de bakstenen. Zou je als ik een foto stuur zonder vervaging daar een vervaging in kunnen maken. In de bijlage zit de flash foto.
 

Bijlagen

  • front.jpg
    front.jpg
    43,7 KB · Weergaven: 41
Dit is "front"... als het goed is zit er in die flash al een "scriptje" om 'm te laten "faden"....
[vervang het orginele frontplaatje door deze, op de eerste positie van de timeline.]
 

Bijlagen

  • front copy.jpg
    front copy.jpg
    79,2 KB · Weergaven: 45
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan