probleem met gebrande dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aliza

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2007
Berichten
62
Dag allemaal,

wanneer ik film (avi bestand) op dvd heb gebrand en afspeel blijft hij op m'n dvdspeler vastzitten. Hij speelt een stukje af en daarna zit hij weer vast. Toen heb ik weer paar andere films (avi bestand) op paar dvds gebrand weer hetzelfde probleem. Wat kan de oorzaak hiervan zijn?
 
Geconverteerd naar avi ?
Werkt alles op pc wel ?
Dvd speler kapot ?

Zo :p

Marco
 
ik heb het eerst geconvert ( met ConvertXtoDVD) en daarna meteen gebrand. Nee, dvd speler doet perfect en de film speelt goed af op de pc blijft niet vastzitten.

Of moet ik op een andere manier branden? maar ik weet niet hoe dat moet, kan alleen als ik geconvert heb dan geeftie aan plaats dvd om te branden zo brand ik de dvd's en dan spelen ze niet goed af.
 
Laatst bewerkt:
daar heb ik nooit opgelet, ik brand niet via nero ofzo.
Als die dvdconverter klaar is dan geeft hij automatisch aan van plaats dvd. En dan brandt hij vanzelf.
full speed 16 of iets dergelijks geeft hij niet aan
 
A)Stop de dvd in je computer, hapert je dvd? Dus niet de film op je pc maar op je dvd Hapert hij? Zo ja, ga naar stap B) Zo nee, ga naar stap F)
B)Het geconverteerde bestand met ConvertXtoDVD hapert het? Zo ja, ga naar stap C) Zo nee, ga naar stap D)
C)Het .avi bestand hapert het? Zo ja, stap E. Zo nee, //////
D)Er is een prossesfout (waarschijnlijk) gebeurt, converteer opnieuw!
E)Je hebt een foute .avi . Zoek een nieuwe
F)ConvertXtoDVD vraagt of HIJ ZELF mag branden, sta dit toe! Doe je dit al, doe dan dit: Sla je bestanden gewoon op (doet ie automatisch) laat ConvertXtoDVD niet branden, maar een andere brander (GOOGLE!)

Greetz,

PP
 
Laatst bewerkt:
Als je bij ConvertX op het icoontje met het hamertje/schroevendraaiertje klikt kun je bij het tabje "branden" de brandsnelheid instellen.... Zet deze op 4x en probeer dan nog eens te branden....
 
Laatst bewerkt:
.tof bestand branden

Hallo,
Heeft iemand misschien een idee hoe ik een .tof bestand kan branden? Telkens als ik hem nu brand dan heb ik geen audio.....

Heeft iemand misschien een oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan