avi naar TS

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco1134

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2008
Berichten
6
Eeey!
kan iemand mij helpen?
ik wil namelijk een avi file omzetten in een TS file
dan kan ik hem namelijk op dvd zetten maar het lukt me neit en ik weet ook helemaal niet hoe ik dit zou moeten doen?

alvast bedankt.
 
Ok, dan is het simpel. Als je Nero Vision Express nog niet hebt (even checken in de map van Ahead) dan kun je Vision Express downloaden bij Nero (=gratis als je licentie hebt voor Nero).

Start Nero Vision Express, kies voor het maken van een DVD, DVD Video, videobestanden toevoegen en vervolgens selecteer je in het verkennerschermpje de .avi.

Daarna mag je een keer of wat schermpjes doorlopen met allerlei opties (klik ze allemaal door / weg met oké of volgende of whatever (het zijn opties voor gevorderden) en uiteindelijk kom je in een scherm waarin je kunt kiezen wáár Vision Express de Video_TS map gaat plaatsen. Selecteer een map op een harddisk (=veiliger dan rechtstreeks naar DVD) en laat Vision Express zijn gang gaan.

Afhankelijk van de processor kan dit net zoang duren als dat de film duurt, tot -bij een snellere processor- ongeveer 40 minuten.

Succes!
 
ik heb alleen nero express dus ik meot die gaan downloaden

Bedankt ik zal proberen om er zelf uit te komen en anders laat ik het even weten op deze site

bedankt

mvg marco
 
De handleiding staat in mijn vorige bericht, meer is het echt niet.
 
oke heeel erg bedankt en mischien dat jij het weet maar als ik mijn mail wil starten dan moet je natuurlijk eerst je mail aanmaken ofzoeits en dan moet je ook aangeven waar je je mail mee binne wil krijgen en waarmee je wil verzende en dat moet dan uit pop3 en nog iets zijn ook hier kom ik niet uit??
dit gaat over outlook
 
Bedoel je converteren naar een bestand dat de dvd speler aankan of een xxx.ts bestand [transport stream]?
In dat laatste geval:

VLC schijnt het te kunnen, VideoReDo kan het zeker, maar is niet gratis.
Voor beide programma moet je wel eerst de avi converteren naar mpeg-2...
Daarna kun je de mpeg overzetten naar .ts [transport stream]
 
Laatst bewerkt:
VLC schijnt het te kunnen, VideoReDo kan het zeker, maar is niet gratis.
Voor beide programma moet je wel eerst de avi converteren naar mpeg-2...
Daarna kun je de mpeg overzetten naar .ts [transport stream]
Waarom zou je betalen of iets anders ("moeilijks") doen als je een licentie hebt van Nero en Vision Express gratis kunt downloaden?
 
oke heeel erg bedankt en mischien dat jij het weet maar als ik mijn mail wil starten dan moet je natuurlijk eerst je mail aanmaken ofzoeits en dan moet je ook aangeven waar je je mail mee binne wil krijgen en waarmee je wil verzende en dat moet dan uit pop3 en nog iets zijn ook hier kom ik niet uit??
dit gaat over outlook

Enige dat je nodig hebt is de "brief" van je provider. Als je dan een progje als Outlook opstart en een account moet aanmaken, wordt je min of meer stapsgewijs door de installatie geleid, waarbij de "brief" van je provider alle benodigde informatie bevat.
 
@Pasja

Ik weet niet zeker wat de TS'er bedoelt met avi naar TS... wil hij een map VIDEO_TS maken [met vob e.d. bestanden] of wil hij een .avi omzetten naar een .ts [mpeg transport stream]... dat laatste lukt niet met Nero
 
Ja sorry, ik had je bericht te snel gelezen.

Echter, gelet op

Eeey!
kan iemand mij helpen?
ik wil namelijk een avi file omzetten in een TS file
dan kan ik hem namelijk op dvd zetten maar het lukt me neit en ik weet ook helemaal niet hoe ik dit zou moeten doen?

alvast bedankt.

het blauwe gedeelte neem ik aan dat hij gewoon een film wil hebben die hij op een willekeurige stand alone DVD speler kan afspelen.
 
Sorry ....
Daar had ik weer overheen gelezen en daardoor de zaak moeilijker gemaakt dan hij was..... Nee, dan is jouw oplossing zeker de "kortste klap" [en goedkoopste]!
 
Vision Express is begonnen met encoderen....................? Dat gaat wel even duren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan