mp3 speler overleden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragos

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Berichten
686
Hallo alemaal ik zat me laden van de bureau op te ruimen en toen kwam ik een mp3 speler tegen van 265mb ik herriner me nog dat ik hem bij bart smit had gekocht volgens mij.
Aleen me neef heeft hem een x gejat zonder te vragen raar maar waar hij d8 dat ik zei dat hij hem mocht lenen heb ik niet gezegd maarja

Toen stuurde hij hem dus terug en bleek dat de volume knopjes wat lastig in te drukken waren maar toen was er verder nog niks.

Maar nu doe ik krantjes en dat is zo saai dus nu ik die mp3 speler heb gevonden wil ik hem gebruiken met kranten rondbrengen.
Aleen 1 probleem je moet op het knopje play ingedrukt houden zodat ie start kan ik me herineren aleen hij start niet meer :shocked:

Weet iemand hoe dit komt of heeft ie gewoon ze langste tijd gehad ik denk dat die al 3 jaar oud ofzo is :p


ik hoor het wel alvast bedankt:thumb:

p.s sorry voor fouten in tekst ik kan niet langzaam typen en als ik snel typ maak ik vaak fouten maar ja zal wel te lezen zijn
 
Laatst bewerkt:
Zijn de batterijtjes niet leeg?

raar maar waar ze waren leeg hij starte net heel ff maar toen stond er al gelijk low battery voortaan zal ik beter kijken dan me neus lang is :thumb:

Sorry voor ongemak opgelost;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan