[No Video]

Status
Niet open voor verdere reacties.

JamesWith1A

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
4
Hallo allemaal :p

Ik heb een vraag elke keer als ik een video wil kijken die WMP afspeelt staat er [No Video]

ik heb dit ook op mijn oude computer gehad die op Windows xp sp 2 draaide maar nu ik een nieuwe pc met Windows Vista Ultimate SP1 heb, heb ik nog steeds hetzelfde.

Wat kan ik hier tegen doen ?
 
dit had ik in Firefox, bleek dat ik gewoon niet lang genoeg wachtte, probeer dit eens?
 
Dat is het ook niet.

Ik krijg eerst een zwart scherm met [no video] te zien en dan gaat de video wel afspelen maar dan heb ik geen mediaplayer balk waarmee ik het kan stoppen of dergelijken.

En als ik een media player filmpje voor het eerst weer ga kijken dan sluit me internet af met een warning van dat Runtime nogwat niet goed liep en afgesloten moest worden.

En pas daarna kan ik weer gaan kijken maar dan is wel me mediaplayer balk weg.
 
Drivers van me videokaart al gedaan.

En WMP krijg ik niet geuninstalled.

En die codec pack werkte ook niet.
 
Het werkt niet met het codecpack? of: Het lukt niet om de codecpack te installeren?
Een codecpack werkt op de achtergrond. Je installeert 'm eenmalig, en je hoeft er daarna niks meer mee te doen. Gewoon een film starten vanuit je player.
WMP verwijderen:
Via Start > Configuratiescherm > Software > (even wachten, lijst, naar beneden scrollen tot de W van: ) Windows mediaplayer > Verwijderen. Hiermee wordt de vorige versie van WMP er op gezet, en kun je die weer updaten.
 
Nee Codec pack lukt wel is makkelijk.

Maar omdat ik WMP niet kon un installen is omdat hij er niet tussen stond in die Software lijst.

Maarja zal nu wel nog een keertje kijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan