Pinnacle 9 neemt niet op van V8 camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pammy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
2
Ik heb Pinnacle 9, Pinnacle MovieBox USB en een Sony Handycam Vision.
Wie kan mij in stap-voor-stap-dummy-stijl vertellen wat ik moet doen om het beeld dat loopt op mijn V8-camera ook zichtbaar te laten zijn in Pinnacle 9? Ik krijg nl. alleen zwarte ruis maar geen enkele foutmelding. De rode/gele/witte stekkers zitten in de juiste gaten. Ik heb een Medion MultiMedia PC en zelfs als ik de moviebox er tussenuit haal en de 3 stekkers in mijn desktop steek is er geen verschil. De handleiding van Pinnacle zegt hier niets over en ik ben al uren aan het zoeken... Wie o wie heeft de oplossing?

(Ooit heb ik met dezelfde camcorder, zonder MovieBox, bewegend beeld over gezet naar mijn PC maar die kwaliteit is te slecht om op DVD over te nemen dus de hardware is er toe in staat, nu ik nog!)

Alvast bedankt!
Pammy
 
Bedankt voor je reactie

Hallo Vandahl, Ik heb de andere site geprobeerd maar daar liep het niet zo soepel als bij jullie:confused: dus dat heeft niets opgeleverd. Een nieuwe desktop bij mij thuis wel! Deze verstoorde het gebruik van Pinnacle MovieBox niet dus de files staan op de PC. Nu nog de dikke handleiding lezen om te weten hoe ik e.e.a. er mooier kan laten zien door bewerking.:shocked:
Dus thnx en grtz, Pammy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan