cd JVC Everio GZ-MG135E

Status
Niet open voor verdere reacties.

Toffee

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Berichten
5
Ik heb een tijd geleden deze filmcamera aangeschaft maar nu ben ik de cd kwijt met de bijgeleverde software. Weet iemand waar ik deze kan downloaden? ik zoek me al helemaal een slag in de rondte, maar ik kom niet verder dan een klein programmaatje van JVC zelf die constant vast loopt. De originele software was het echt een stuk prettiger mee werken. :confused::confused::confused:
 
Waarschijnlijk zat er bij de camera een probeer- of simpele versie van 1 vd bekende softwarepakketten voor videobewerking:

Magix Videodeluxe
Pinnacle Studio
Ulead Videostudio
Cyberlink Powerdirector
Adobe Premiere Elements
Sony Vegas

Doet 1 van die namen een bel rinkelen? Je hebt waarschijnlijk met 1 van deze pakketten gewerkt. Je kunt evt. naar de sites van die software gaan om te kijken of het er bekend uitziet..
 
Waarschijnlijk zat er bij de camera een probeer- of simpele versie van 1 vd bekende softwarepakketten voor videobewerking:

Magix Videodeluxe
Pinnacle Studio
Ulead Videostudio
Cyberlink Powerdirector
Adobe Premiere Elements
Sony Vegas

Doet 1 van die namen een bel rinkelen? Je hebt waarschijnlijk met 1 van deze pakketten gewerkt. Je kunt evt. naar de sites van die software gaan om te kijken of het er bekend uitziet..

Dat klopt, maar de software die bij de camera zat, kon je erg makkelijk de filmbestanden van de camera afhelen en die in Moviemaker bewerken. Nu heb ik een progje gevonden die dat ook wel aardig snel doet.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan