Inhoud onlangs toegevoegd verwijderen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kuvasz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 aug 2008
Berichten
1
Beste Liefhebbers,

Onlangs overgestapt naar de Mac Mini (voorheen windows XP), het was toch wel behoorlijk wennen en behelpen. Raak steeds meer gewend en dus ook meer tevreden, ben benieuwd hoe ik het over een jaartje zal vinden. Heel langzaam krijg ik overzicht over het systeem maar soms komen er ook weer vragen.

Alle muziek die ik doe toevoegen in mijn zelf aangemaakte afspeellijsten komt ook terecht in de map onlangs toegevoegd.

Vraag 1; als ik cd's weer verwijder blijven die wel staan op onlangs toegevoegd. Is het ook mogelijk om dit gelijktijdig te wissen?

Vraag 2; bij het telkens verwijderen van muziek, zou het geheugen daardoor ooit eens vol moeten raken? Omdat er teveel "ongebruikte muziek" achterblijft.

Vraag 3; kan ik ook de map onlangs toegevoegd verwijderen/ legen ZONDER dat mijn zelf aangelegde afspeellijsten gewist worden. Dat is dus onlangs gebeurd in een klunzige bui!!

Alvast thanks, Micha.
 
Vraag 1; als ik cd's weer verwijder blijven die wel staan op onlangs toegevoegd. Is het ook mogelijk om dit gelijktijdig te wissen?
Dan zijn dus ook daadwerkelijk toegevoegd. geimporteerd dus. Als je, met je muis, rechts klikt zie jee "contextueel menu" verschijnen. Kijk dan eens in "Toon in Finder". Dar moet je de bestanden zien staan. Wil je ze niet op je computer? Verwijderen met iTunes. Met de muis rechts klikken en "Verwijder" . Of alle muziekbestanden die je niet wilt hebben blauw maken (selecteren dus] en dan naar je menubalk en daar zie je verwijderen staan. Dan krijg je een klein schermpje met een keuze of het moet blijven staan of dat het naar de prullenmand moet worden verplaatst.
Vraag 2; bij het telkens verwijderen van muziek, zou het geheugen daardoor ooit eens vol moeten raken? Omdat er teveel "ongebruikte muziek" achterblijft.
Zie antwoord 1
Vraag 3; kan ik ook de map onlangs toegevoegd verwijderen/ legen ZONDER dat mijn zelf aangelegde afspeellijsten gewist worden. Dat is dus onlangs gebeurd in een klunzige bui!!

ja,dat kan


LaPasta
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan