wmv 1 geheel .exe maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yamitommie

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Berichten
231
Hallo,

ik heb een filmpje met windows movie maker gemaakt. Alleen ik heb het filmpje in 5 stukken moeten hakken. (anders was het te groot om in een geheel op te slaan) nu wil ik die stukken in een geheel als een .exe maken. Weet iemand hoe ik dit doe?
 
Hoezo een exe?
Er zijn 2 soorten .exe bestanden: het is of een programmabestand, of een zelf-uitvoerend zip bestand. Maar..

-Met een .exe gaan die videobestanden niet vanzelf achter elkaar spelen
-Als je 5 videobestanden wil zippen (om ze als 1 bestand te versturen) hoef je daar geen exe-zip van te maken, gewoon zippen kan ook.

Als je die 5 bestanden achter elkaar wil laten afspelen, zijn er andere manieren.
Hoe groot zijn de films nu, en hoe lang? Wat is de extensie (afkorting achter de .punt)?
 
Als je die 5 bestanden achter elkaar wil laten afspelen, zijn er andere manieren.
Hoe groot zijn de films nu, en hoe lang? Wat is de extensie (afkorting achter de .punt)?[/QUOTE]


Ik weet niet precies wat de . is maar het zit zo. Ik heb een filmpje gemaakt met overgangen, muziekjes, fotos. En in totaal is dat ongeveer 4.1MB en dat is te groot om op te slaan. Dus ik verdeel het in stukjes en sla het op en ik wil het nog naar dvd converteren. Maar wat ik niet weet is,

moet ik het 1e stukje met muziekje opslaan?
Moet ik het (na het opslaan van alle verschillende delen) samenvoegen of eerst converteren naar dvd apart?

En met welke programma kan ik het samenvoegen (met muziek)?
 
Als het uiteindelijk 1 film is, dan eerst samenvoegen, en dan pas naar DVD.
Bedoel je niet 4.1 GigaByte? En bedoel je met opslaan gewoon naar de harde schijf?
Dan is er wat anders aan de hand..
Om te weten wat de extensie is, klik je op het bestand met rechts, en daarna in het menu onderaan op 'eigenschappen'. In een nieuw menu zie je wat er achter de punt staat.
Als dat .avi of .wmv is, vindt je hier een handig tooltje om de 5 bestanden weer aan elkaar te zetten.

nu wel.. http://www.doeasier.org/joiner/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan