Ipod

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0126

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2007
Berichten
123
Ipod

Sinds verleden jaar ben ik opzoek naar een Ipod, maar omdat ik het geld niet had, heb ik er nog geen een gekocht. Sinds dat ik wist dat ik deze zomervakantie zou werken, wou ik een 80 GB Ipod, maar die mag ik niet kopen van me ouders omdat die € 229 kost. Dat is volgens hun te duur. Maar als ik in allerlei soorten kranten kijk, kosten zelfs Ipods van 2 GB bijna hetzelfde, wel andere versie. IK vraag me dus nu eigenlijk af, met de volgende eisen, welke Ipod ik waar het beste kan kopen?

Geheugen: 40 GB
Kleur: Blauw (Wit is ook oke)
Prijs: Max € 200

Graag zou ik ook weten wat extra's kunnen kosten, ik hoef geen preciese prijs te weten, gewoon een variätie, min-max. Zoals een accu en eventuele hoesjes voor de bescherming.
 
Zelf heb ik al tijd ipod classic 80 gb en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vind, ik vind zeker de moeite waard om 29 euro erbij op te tellen (maandje geen zakgeld ofzo) maar ik heb nog nooit problemen gehad met me ipod. Nadeel is natuurlijk dat ie wel iets aan de grote kant is. Dus gewoon ff 29 euro ergens vandaan halen. Als je trouwens 40gb neemt is natuurlijk ook veel. Maar als je met je ipod langer dan 3 jaar ofzo over wilt doen zou ik toch voor de 80 gb gaan. Ik heb me ipod ongeveer een half jaartje en zit al op 11 gb. Dus mijn mening GA VOOR DE 80 GB
 
Zelf heb ik al tijd ipod classic 80 gb en ik moet zeggen dat ik hem erg goed vind, ik vind zeker de moeite waard om 29 euro erbij op te tellen (maandje geen zakgeld ofzo) maar ik heb nog nooit problemen gehad met me ipod. Nadeel is natuurlijk dat ie wel iets aan de grote kant is. Dus gewoon ff 29 euro ergens vandaan halen. Als je trouwens 40gb neemt is natuurlijk ook veel. Maar als je met je ipod langer dan 3 jaar ofzo over wilt doen zou ik toch voor de 80 gb gaan. Ik heb me ipod ongeveer een half jaartje en zit al op 11 gb. Dus mijn mening GA VOOR DE 80 GB

Bedankt, maar zoals ik al omschreef in mijn bericht, mijn ouders verbieden mij dat. Echt onzin, maar goed zij hebben mijn kaart en jah een nieuwe bankrekening valt na enige tijd wel op. Zelf wil ik wel gewoon stiekem doen, maar een Ipod van zo'n hoge prijs is geen uber lange huisarrest waardig. Hebk dat ding, gooien ze hem nog weg, dus dan heb ik er nog niks aan. (Woud ff zeggen:xD: Toch bedankt voor de tip:D)
 
gast0126, kan je nog een maandje wachten.
In September komen er, volgens de geruchten, nieuwe iPods uit. Dan heb je gelijk het nieuwste en kan het zijn dat ze wat goedkoper worden. Hoeveel weet ik niet, maar hou het maar in de gaten.

LaPasta
 
gast0126, kan je nog een maandje wachten.
In September komen er, volgens de geruchten, nieuwe iPods uit. Dan heb je gelijk het nieuwste en kan het zijn dat ze wat goedkoper worden. Hoeveel weet ik niet, maar hou het maar in de gaten.

LaPasta

serieus:| ook nieuwe ipod classics?
 
Volgens deze peiling zou het wel kunnen, TomTom1. Let op, deze website is meestal heel accuraat betreft upgrades/updates.

LaPasta
 
Volgens deze peiling zou het wel kunnen, TomTom1. Let op, deze website is meestal heel accuraat betreft upgrades/updates.

LaPasta

Goed om dit te weten. Volgende maand (September) benk ook jarig. En me ouders zeiden dat ik wat voor me rapporten kreeg en voor me verjaardag dus. Misschien een leuk cadeautje:xD:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan