Recorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

oostl

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2005
Berichten
66
Geluid opnemen van internet
Ik heb de volgende aansluitingen op mijn laptop Acer Aspire 5720Z

Lijn-in aansluiting: Aansluiting voor lijn-in audioapparaten (bijv. CD-speler, stereo walkman).
Microfoon-in aansluiting: Invoer voor externe microfoon.
S/PDIF-ondersteuning voor hoofdtelefoon/luidspreker/lijn-uit: Aansluiting voor lijn-uit audioapparaten (bijv. luidsprekers,hoofdtelefoon).

Mijn vraag is nu:
Mag ik (is het verstandig) de Microfoon-in aansluiting via een kabeltje aansluiten op de S/PDIF-ondersteuning voor hoofdtelefoon/luidspreker/lijn-uit, met als doel om alle geluid wat uit de luidsprekers komt via de interne recorder op te nemen.
 
Mag ik (is het verstandig) de Microfoon-in aansluiting via een kabeltje aansluiten op de S/PDIF-ondersteuning voor hoofdtelefoon/luidspreker/lijn-uit, met als doel om alle geluid wat uit de luidsprekers komt via de interne recorder op te nemen.

Dat gaat niet werken... in het gunstigste geval is het resultaat piepen, gillen of brommen [microfonie] in het ergste geval blaas je de geluidskaart op omdat je de in en uitgang kortsluit.....

Er zijn genoeg programma's waarmee je datgene wat je op internet ziet en/of hoort meteen op te nemen, bijv. WM recorder.... Kun je een voorbeeld geven van hetgeen je op wilt nemen?
 
Wat ik op wil nemen is eigenlijk alles, o.a. achtergrond geluiden.
 
Rectificatie, de recorder werkt prima in Windows Vista.
Bedankt voor het aanbrengen van de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan