hoe zet ik filmpjes op mp3

Status
Niet open voor verdere reacties.

mp4geak

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
Berichten
6
ik wil graag duidelijke uitleg over hoe ik filmpjes op mijn mp3 kan plaatsen want ik snap er geen oeraap van zou iemand het me uit willen leggen en heeeeeeeeeeeel duidelijk en makkelijk al vast bedankt:evil::shocked:
 
We kunnen pas een heeeeel duidelijk antwoord geven als je ook een heeeeel duidelijke vraag stelt. Wil je de filmpjes op je MP3 speler zetten of wil je het geluid uit een filmpje converteren naar MP3? Als je de film op je speler wilt zetten, om welke speler gaat het dan?
 
We kunnen pas een heeeeel duidelijk antwoord geven als je ook een heeeeel duidelijke vraag stelt. Wil je de filmpjes op je MP3 speler zetten of wil je het geluid uit een filmpje converteren naar MP3? Als je de film op je speler wilt zetten, om welke speler gaat het dan?

het gaat over een difrnce mp4 een klein formaatje maar wel met een schermpje en nee ik wil gewoon een filmpje met geluid en beeld erop zetten maar geef gewoon andwoord op mijn vraag hoe zet je filmpjes op een mp4
 
maar geef gewoon andwoord op mijn vraag.....

Tja, dat kan alleen als de vraag duidelijk gesteld wordt!

Zit er geen gebruiksaanwiijzing bij? Gelezen?
Zoniet, converteer je AVI's naar mpeg4 en zet ze via USB op je speler. Simpel:cool:

Grtz.
 
geef gewoon andwoord op mijn vraag....


Iets meer beleefdheid mag ook wel... Ik kan geen antwoord geven op je vraag als ik niet weet wat je exact bedoelt. Het feit dat het een Difrnce speler betreft geeft al een hoop info extra.

In de handleiding van je speler staat dat je op twee manieren bestanden, dus ook video's, kun toevoegen aan je speler. Via een USB-kabel, of door het geheugenkaartje, mits aanwezig, in de card-reader van je pc te stoppen. In beide gevallen wordt de schijf van de speler zichtbaar als een verwisselbare schijf in je Windows Verkenner. Vervolgens kun je er muziek- of filmbestanden naartoe slepen/kopieren.

Als je ook bereid bent het typenr van je speler met ons te delen, dan kunnen we ook nog nagaan welke formaten video's je speler allemaal afspeelt. De link die ik je gaf is voor een speler die alleen AVI's afspeelt. Verder staat er in die handleiding dat je op de cd die je bij de speler hebt gekregen een converteel-tool kunt vinden, mochten je video's een ander formaat hebben.
 
Laatst bewerkt:
Tja, dat kan alleen als de vraag duidelijk gesteld wordt!

Zit er geen gebruiksaanwiijzing bij? Gelezen?
Zoniet, converteer je AVI's naar mpeg4 en zet ze via USB op je speler. Simpel:cool:

Grtz.

oke ik heb bij mijn documenten een filmpje staan ik sluit mn mp3 aan op USB kabel dan klik ik met rechter muisknopop t bestandje dan klik ik aan:
kopieren naar en dan klik ik op: verwisselbare schijf (E:)
dan kijk ik op me pm3 en hij staat niet tussen movies geef even duidelijkere uit leg wtf is converteer of zo ik ken da woord niet en hoe moet dat
 
oke ik heb bij mijn documenten een filmpje staan ik sluit mn mp3 aan op USB kabel dan klik ik met rechter muisknopop t bestandje dan klik ik aan:
kopieren naar en dan klik ik op: verwisselbare schijf (E:)
dan kijk ik op me pm3 en hij staat niet tussen movies geef even duidelijkere uit leg wtf is converteer of zo ik ken da woord niet en hoe moet dat

Sorry,......eerst de handleiding maar eens lezen.
Als je die niet hebt gebruik je de link van verhoog!

Grtz.
 
Sorry,......eerst de handleiding maar eens lezen.
Als je die niet hebt gebruik je de link van verhoog!

Grtz.

ik heb de handleiding al gelezen maar dat werk volgens mij anders ik voer alles uit wat er in staat over filmpke erop zetten en het resultaat : t werkt niet en die link van verhoog heb ik ook al bekeken en da helpt niet wil iemand me alsjebleifd helpen
 
gebruiksaanwijzing

ik heb de handleiding al gelezen maar dat werk volgens mij anders ik voer alles uit wat er in staat over filmpke erop zetten en het resultaat : t werkt niet en die link van verhoog heb ik ook al bekeken en da helpt niet wil iemand me alsjebleifd helpen

Gebruiksaanwijzing.....het staat er echt.....

4.1
Aansluiting op een PC en audiofiles downloaden
Deze speler is “plug&play” voor WIN2000/XP/ME OS. Voor Windows98/SE dient u echter een driver te installeren vóór aansluiting (Zie paragraaf “Driver Installatie” voor meer informatie).
Aansluiten op een PC voor fileoverdracht:
(1)
Steek het bredere uiteinde van de USB kabel in de USB poort van de PC en het smallere uiteinde in de USB poort van de speler.
(2)
Dubbelklik op “My Computer” op het bureaublad wanneer het icoontje “” rechtsonder op het PC scherm verschijnt en u zult een verwijderbare disk zien welke de speler aangeeft. Gebruik de verwijderbare disk op dezelfde manier als een normale lokale disk; kopieer de files er naartoe of er vanaf.

Suc6.
 
Het is handig om te weten in welk formaat je het filmpje hebt gedownload, welke mp4 speler je PRECIES hebt, en welke converter je gebruikt.
 
Gebruiksaanwijzing.....het staat er echt.....

4.1
Aansluiting op een PC en audiofiles downloaden
Deze speler is “plug&play” voor WIN2000/XP/ME OS. Voor Windows98/SE dient u echter een driver te installeren vóór aansluiting (Zie paragraaf “Driver Installatie” voor meer informatie).
Aansluiten op een PC voor fileoverdracht:
(1)
Steek het bredere uiteinde van de USB kabel in de USB poort van de PC en het smallere uiteinde in de USB poort van de speler.
(2)
Dubbelklik op “My Computer” op het bureaublad wanneer het icoontje “” rechtsonder op het PC scherm verschijnt en u zult een verwijderbare disk zien welke de speler aangeeft. Gebruik de verwijderbare disk op dezelfde manier als een normale lokale disk; kopieer de files er naartoe of er vanaf.

Suc6.

dus zo ga ik te werk : ik klik op start en dan op mijn computer en daar staan verschillende mappen zo als deze 3,5-inch
diskettestation(A:) en DVD-station(D:) en gedeelde documenten en
mijn gedeelde mappen lokaal station(C:) verwisselbare schijf(E:) en veder niks maar er staat geen verweiderbare schijf wat meot ik nu doen ?
 
dus zo ga ik te werk : ik klik op start en dan op mijn computer en daar staan verschillende mappen zo als deze 3,5-inch
diskettestation(A:) en DVD-station(D:) en gedeelde documenten en
mijn gedeelde mappen lokaal station(C:) verwisselbare schijf(E:) en veder niks maar er staat geen verweiderbare schijf wat meot ik nu doen ?

Dan wordt je speler waarschijnlijk niet herkend.Geen of onjuiste drivers.
Welk besturingssysteem?

Grtz.
 
Heb je wel eerst de driver geinstalleerd voordat je de speler aansloot?
 
Laatst bewerkt:
Dan wordt je speler waarschijnlijk niet herkend.Geen of onjuiste drivers.
Welk besturingssysteem?

Grtz.

stop maar ik schiet er neits mee op denk ik want ik kan nergens het besturingssysteem vinde waar meot ik dat aan kunnen zien dan ik snap nie zoveel van pc,s dus laat maar ik zoek wel iemand die makkelijker te werk gaat doei
 
ik zoek wel iemand die makkelijker te werk gaat doei
Tja...

Sorry Funzip, zag later de berichten boven die van mij pas, daarom ge-edit :)
 
Laatst bewerkt:
stop maar ik schiet er neits mee op denk ik want ik kan nergens het besturingssysteem vinde waar meot ik dat aan kunnen zien dan ik snap nie zoveel van pc,s dus laat maar ik zoek wel iemand die makkelijker te werk gaat doei

Je weet toch wel of je XP hebt of Vista of.....

Deze computer>>>eigenschappen.

Grtz.
 
Nou...

laat maar ik zoek wel iemand die makkelijker te werk gaat doei

Ik wil en kan je helpen maar dan moet je niet afhaken....
Het installeren van de juiste drivers is relatief eenvoudig maar dan moet ik tenminte je besturingssysteem en het model van je speler weten.

Grtz.
 
....mijn gedeelde mappen lokaal station(C:) verwisselbare schijf(E:) en veder niks


Toch nog een laatste poging: deze verwisselbare schijf E zou je speler kunnen zijn. Klik er eens op, wat voor mappen krijg je te zien op die schijf?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan