Hoe maak ik en dvd hiervan? (losse rar bestanden)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Alexy

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Berichten
7
Hallo:D!

Ik heb onlangs via nieuwsgroepen een aantal films gedownload. Dit is tot op heden legaal!

Maar als het bestand klaar is met downloaden krijg ik vervolgens allemaal losse .rar bestanden. Hier een screen van hoe het eruit ziet:

asdrp5.png


De bestanden die je ziet in het venster van WinRar zitten in elk .rar bestand, behalve de eerste. Dat is de cover van de dvd.

Mijn vraag is dus: hoe kan ik de film op dvd zetten -zodat ik hem gewoon in mijn dvd speler kan afspelen-?

Groetjes!
Alex
 
Laatst bewerkt:
Klik met je rechtermuisknop op flodder.part001 (of hoe dat bestand ook precies heet) en klik dan op "uitpakken in flodder.part001" dan wordt er een nieuwe map aangemaakt genaamd flodder.part001 met daarin de film bestanden. En dan kan je met nero die film bestanden naar een dvd branden. In Nero StartSmart moet je kiezen voor DVD Video bestanden branden, en dan sleep je de film bestanden naar de VIDEO_TS map.
 
Laatst bewerkt:
Hartstikke bdankt Snor! Hij pakt nu alle bestaden uit. Ik had ook een andere film (madagascar) gesownload, zelfde verhaal. Alleen krijg ik dan een error, er zou niet genoeg schijfruimte zijn. Onzin, want er is nog ruim 300gb vrij. Zal wel een fout bestand zijn dan? Ben hem in ieder geval opnieuw aan het downloaden. Nu 2gb binnen in 10 minuten, prachtige manier om te downloaden via die nieuwsgroepen:thumb:!
 
Hartstikke bdankt Snor! Hij pakt nu alle bestaden uit. Ik had ook een andere film (madagascar) gesownload, zelfde verhaal. Alleen krijg ik dan een error, er zou niet genoeg schijfruimte zijn. Onzin, want er is nog ruim 300gb vrij. Zal wel een fout bestand zijn dan? Ben hem in ieder geval opnieuw aan het downloaden. Nu 2gb binnen in 10 minuten, prachtige manier om te downloaden via die nieuwsgroepen:thumb:!

Heb je de gedownloade bestanden al gecontroleerd met Quickpar, want soms kan het zijn dat sommige bestanden niet helemaal binnenkomen, en met Quickpar kan je dat dan herstellen. Dus misschien ligt dat daar aan.
En hoe groot zijn de bestanden totaal? En welke schijfindeling heeft de partitie waar de bestanden op staan (rechtermuisknop op de partitie -> eigenschappen -> (Tabblad) Algemeen. Achter bestandssysteem wat staat daar? Want ik dacht dat als je een fat32 indeling had dat je dan bestanden die groter waren dan 3GB (weet het aantal niet precies) niet kan openen/op je partitie zetten. Maar voor zekerheid hier over kan iemand die er wat meer verstand van heeft even op reageren.
 
Het is inderdaad een Fat32 indeling. Ik zal even verder zoeken op google of het klopt wat je zegt. Bedankt voor je reactie!
 
Graag gedaan ;)
Leuk dat ik ook eens iemand kan helpen :)
 
Bingo, hier staat het allemaal uitgelegd.. link

Het mag dus maximaal een bestand zijn van 4gb, en je kan het dus allemaal makkelijk omzetten van Fat32 naar Ntfs:love:!!
 
Hallo

En andersom ??? Ik heb een dvd maar ik wil graag overzetten in 10 rar bestanden???
Kan iemand mij helpen AUB ??????:(

Bedankt!!!
 
En andersom ??? Ik heb een dvd maar ik wil graag overzetten in 10 rar bestanden???
Kan iemand mij helpen AUB ??????:(

Bedankt!!!

hoi wensterretje,
ten eerste welkom op het helpmij forum, ten tweede je kan in het vervolg beter een eigen topic starten, ipv een oud topic op te halen.

nu over je vraag
daar heb je winrar voor nodig en dan staat hier een tutorial
http://www.binaries4all.nl/winrar/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan