presentatie pp

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
IK heb op mijn laptop een pp presentatie staan.
is er een mogelijkheid deze op een cd te branden en deze af te spelen op en cd speler zo dat de presentatie op de tv kan afgespeeld worden zonder comp.???
e de waele
 
Vraag mij niet hoe ik het 4 jaar geleden precies gedaan heb, dat weet ik niet meer, maar ik weet wél dat ik het middels Windows moviemaker heb klaargespeeld. Zelfs een grappig deuntje erbij dat exact zo lang duurt als de presentatie groot is.
 
dat is heel leuk maar hoe heb je het gedaan?
probeer er maar eens achter te komen graag?
e de waele
 
Het is relatief simpel. Als je een ppt hebt (of een pps) dan heb je ook de dia's. Open moviemaker, ga naar media importeren en importeer de dia's. Eenmaal in het bovenste scherm getrokken selecteer je ze allemaal en sleep je ze naar de filmstrip.
Bewaren en voila je powerpoint presentatie is een film geworden.
Uiteraard kun je nog 1001 tussentijds regelen, zoals overgang, muziek etc.etc., alvorens je de film gaat bewaren en branden.
 
Laatst bewerkt:
heb het geprobeerd.
als ik op importeren druk krijg ik de foutmelding.
codec die is vereist voor het afspelen van het bestand is niet op de comp geinstalleerd.
IK heb dit bestand met pp zelf aangemaakt en het bestand heet fotoalbum . pptx (weer iets van vista zeker=WAARDELOOS)
kan mijn eigen films nog niet eens afspelen
E DE WAELE
 
Laatst bewerkt:
De pptx is niets meer als de versie 2007 van Powerpoint. Je hebt hopelijk niet geprobeerd de pptx te importeren? Je moet namelijk de losse dia's importeren.
 
Geachte,

Er is een speciaal programma voor. Hier kan je zelfs je animaties in powerpoint mee op tv laten komen.

Wondershare.
Of je kunt zoeken naar ppt to video. er zijn zelfs gratis programma's voor.
 
heb geprobeerd met windows movie maker maar dat werkt van geen meter.
krijg steeds melding programma reageerd niet meer.
Ik ben er dan ook maar met gestopt
Het is een waardeloze rotzooi heel die vista.
Ik heb vista nu een jaar en heb nog nooit zoveel syteemherstel gedaan dan met XP IN 5 JAAR ?????
E DE WAELE
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan