Visualisaties windows media center werken niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpaskedone

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2006
Berichten
34
Hallo beste mensen,

Ik gebruik graag het programma windows media center voor het afluisteren van mijn muziek. Nu wil ik graag ook een visualisatie afspelen onder het luisteren maar dit werkt niet meer.
De visualisaties hebben het dus wel gedaan maar ik heb eens voor windows media player 11 enkele nieuwe visualisaties gedownload (overigens allemaal van de microsoft-website) en deze werkten gewoon met windows media player. Toen gebruikte ik nog eens windows media center en als ik dan nu op 'visualiseren' klik dan krijg ik gewoon mijn bureaublad te zien, overigens nog wel als het programma windows media center nog open staat.

De enige oplossing die ik zelf kon bedenken was het weggooien van de nieuw geinstalleerde visualisaties, maar dit is mij niet gelukt.

Ook heb ik geprobeerd om via windows media center alleen de visualisaties te selecteren die er al op stonden (via taken>instellingen>muziek>visualisaties) maar dit is mij ook niet gelukt.

Kunt u mij misschien helpen?? Alvast bedankt!:)
 
Ook als iemand mij kan vertellen hoe ik de visualisaties die ik er nieuw op heb gezet weer kan verwijderen ben ik daar erg blij mee, want waarschijnlijk is dit de oplossing van het probleem.
 
Ik heb nu in windows media player iets gevonden waarmee ik de visualisaties zou kunnen verwijderen, alleen kan ik er niet op klikken. Als ik bij opties naar invoegtoepassingen ga en dan naar visualisatie komen de geinstalleerde visualisaties in een kader te staan met daaronder de knoppen eigenschappen en verwijderen. Op verwijderen kan ik alleen niet drukken. (zie bijlage)

Ik heb gewoon administrator-machtigingen.
 

Bijlagen

  • helpmijgoed.jpg
    helpmijgoed.jpg
    43,6 KB · Weergaven: 79
Heb ook geprobeerd om via program files>windows media player>visualisations en dan de .dll bestanden van de betreffende visualisaties te verwijderen. Helaas bleef het probleem met windows media center zich voordoen en kreeg ik ook enkele problemen met windows media player zelf, dus ik heb deze actie weer ongedaan gemaakt.:confused:
 
geen flauw idee hoe het kan, maar ik heb wmc een keer verkleind en toen weer vergroot en ineens deed hij het weer:D:D:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan