foto;s openen niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

steefanus

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2008
Berichten
59
heelllppp!!!

ineens openen met foto;s niet meer. ik heb wel wat aan onderhoud gedaan aan mn pc. de foto;s worden ook aangegeven als Jpeg-bestand. is dat goed?
en ik kan ze ook niet open in een ander programma ook niet in windows vieuwer.

bedankt
 
na je onderhoud je pc ook opnieuw opgestart?

wat voorn onderhoud heb je gedaan?

en geef eens wat meer info?:thumb:
 
na je onderhoud je pc ook opnieuw opgestart?

wat voorn onderhoud heb je gedaan?

en geef eens wat meer info?:thumb:

ja ik heb me pc opnieuw opgestart, ik heb ccleaner laten schoonmaken en zelf wat wat geklooit met thema's van windows.
 
voor de rest nix ??

uhmm niet egt dat ik weet. wel oude dingen eraf gehaald zoals spullen van me oude telefoon (nokia programma enzo) maar echt al mn foto;s doen het niet. als je dubbel klik doet zegt hij niets of doet hij niets. ook de pictogrammen zijn heel groot. ik heb zo normaal op tegels staan maar nu staan ze op hele grote miniatuurweergaven.
 
ow en weet jij toevallig ook wat je moet invoeren bij start>uitvoeren> om al mn programmas te kunnen zien. ik deed dat van de week maar ik weet niet wat ik intoetset
 
al je programmas zien? bedoel je configuratie scherm software /bij vista programmas verwijderen?
 
hmm met vista snap ik dit probleem maar in xp :s


typ is in in uitvoeren: msconfig

kijk dan of in alle tabs de juiste dingen zijn aangevinkt ik denk dat daar nog wel iets tussen kan staan;)
 
en het kaan msconfig zijn^^

en daar delite je nix of bedoel je miss je register?

bij uitvoeren regedit
 
1. Ccleaner laat je een backup maken voordat je gaat deleten. Gebruik de backup!
2. Klik rechts op een jpeg en kies voor "openen met". Selecteer het programma waarmee je wil openen.
 
Laatst bewerkt:
dat is al geprobeerd dacht ik en het gaat egt niet aan cclaener liggen of wel :s?
 
dankjullie.

Probeer eens rechtermuisknop op het plaatje te doen.
Openen met...
zelf een programma kiezen.
een programma aanvinken om de plaatjes te openen.

Anders download je;
http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Audio_and_Video_Plug-ins/ALShow.html

gratis. En dan open je je bestanden daarmee.
Grote kans dat er geen link meer is tussen je plaatjes en het programma dat het normaliter opent.

het is al opgelost ik heb gewoon me systeem hesteld naar gister en nu doet alles het weer. bedankt voor jullie reacties
 
Dat is ook een oplossing haha.
Uiteraard!!!!
Anders hadden de 2 opties van mij ook geholpen lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan