Een Internet probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daletboy

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
24
Beste Leden,
Ik heb een vervelend Internet probleem. Op "computer A" heb ik volop Internet, maar op "computer B" valt het Internet telkens uit. Eerst dacht ik dat het aan de router lag, want ik had dit al eens een eerder gehad, dus ik deed de router uit en zette "hem" vervolgens weer aan. Ik heb van alles en nog wat geprobeerd, maar het probleem was nog steeds niet opgelost.

Ik ging even in de kelder zoeken naar zo'n 10 meter kabel en tot mijn verbazing had ik zo'n ding liggen. "Computer B" is nu aangesloten op het Internet door middel van een kabelverbinding, maar dat heeft geen enkel effect, want "hij" blijft telkens uitvallen qua Internetverbinding.

Ziggo, dat voorheen Casema heette, heb ik ook al hierover gecontacteerd en zij konden mij geen helder antwoord geven. Zij hadden geen idee wat er loos zou kunnen zijn... Ik snap er niets meer van, dus ik hoop dat jullie mij misschien kunnen helpen.
 
Heb je al geprobeerd alleen de computer waarvan het internet uitvalt rechtstreeks op de modem aan te sluiten, zonder router? Waarschijnlijk heb je dus aangezien je zonder internetkabel ertussen internet verbinding probeerde te maken, een draadloos router hebt.

Hoor weer snel van je als je internet het dan wel gewoon normaal doet of juist nog steeds niet... Dan sluiten we tenminste je router ervan uit. Kan het aan je windows configuratie liggen of wat anders..
 
Ja, ook dat heb ik geprobeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, nog steeds hetzelfde probleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het vervolg houden we het bij berichten via het forum.
Verzoeken tot oplossingen geven via andere wegen(msn e.d.) is niet gewenst.
 
Verzoeken tot oplossingen geven via andere wegen(msn e.d.) is niet gewenst.
Mijn excuses, maar het werd mij aangeobden en was niet op de hoogte van deze regel aangezien ik hier net nieuw ben. Het zal niet meer voorkomen, want ik heb zojuist even de regels gelezen.
 
Verder is mijn probleem opgelost. Dit heb ik voor elkaar gekregen door het volgende te doen: mijn firewall uit te zetten, vervolgens weer aan te zetten. Nieuwe update van drivers erop gezet terwijl het eigenlijk niet nodig was, want hij was al nieuw aangezien ik het afgelopen dinsdag geupdate had, maar heb het toch maar wederom gedaan omdat "hij" erom vroeg. Daarna heb ik wat instellingen veranderd van mijn modem, vervolgens zowel mijn modem als mijn computer herstart en toen werkte alles weer zoals het moet werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan