Van vista naar XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

pakestok

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2007
Berichten
330
Ik wil waarschijnlijk van vista naar xp, omdat dit sneller is, ik heb nu een paar vragen.

Kan dit , van vista naar xp, geeft dit waarschijnlijk problemen ?
Is het aan te raden. vista naar xp ? Ik weet overleidings datum van xp, nog drie jaar ....
Een xp cd kost 15 euro op marktplaats, dit is erg goedkoop, wat is het verschil tussen 1 van 100 euro en 1 vaan 15 euro.

Hoor je een cd te krijgen van je OS als je een nieuwe computer koopt ?

Wat is het verschil tussen 32 bit en 64 ?
 
Laatst bewerkt:
Kan dit , van vista naar xp, geeft dit waarschijnlijk problemen ?

Ja, het kan en het geeft geen problemen als voor alle hardware in de computer drivers voor XP beschikbaar zijn

Is het aan te raden. vista naar xp ?

Op een vergelijkbare computer is XP in de regel sneller dan Vista .... daarom wil je het toch?

Een xp cd kost 15 euro op marktplaats, dit is erg goedkoop, wat is het verschil tussen 1 van 100 euro en 1 vaan 15 euro?

Het kán een legale versie zijn (in het onderwijs-circuit komen studenten goedkoop aan versies die je kunt activeren) het kán ook een illegale zijn. The risk is for you .....
Een nieuwe OEM kost zo'n 70 euri ....

Hoor je een cd te krijgen van je OS als je een nieuwe computer koopt ?

Nee, dat hoeft niet. Een recovery van je systeem (incl. een ingepakte Windows) kan op een extra partitie staan. Wel is het dan gebruikelijk dat je de mogelijkheid hebt hier een zelfstartende DVD of (wellicht meerdere) CD's van te maken.

Wat is het verschil tussen 32 bit en 64 ?
Belangrijkste verschillen zijn: het ondersteunen van 64-bit hardware.
Er wordt meer dan 3,3Gb werkgeheugen ondersteund.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap nog niet echt, wat bit betekend. Kan ik ergens zien hoeveel bit ik heb ?
 
Kan het bestand niet vinden, ik heb vista he.....

Als ik op start druk staat er geen uitvoeren, maar ik weet hoe ik er kom, mischien in de war met xp ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan