avi bestanden afspelen in Irfanview

Status
Niet open voor verdere reacties.

roesoesoe

Gebruiker
Lid geworden
19 mrt 2004
Berichten
25
Wanneer ik via slideshow in Irfanview avi-bestanden probeer af te spelen krijg ik volgende boodschap :

Video not available, cannot find "vids : DX50 " decompressor.

Ik heb evenwel die zelfde bestanden reeds zien afspelen op een andere pc, en eveneens via irfanview. Ik denk wel dat het een lagere versie was dan mijn versie (4.20)

Alvast bedankt.
 
Heb je wel een codecpack geinstalleerd?
Klite Codecpack of onder vista, vista codec pack.
 
Ik heb dit geïnstalleerd (K-lite codec pack). De foutmelding krijg ik niet meer, maar ik zie enkel een zwart scherm terwijl de film loopt.

Misschien niet correct geïnstalleerd ? Moet dit misschien onder de map van irfanview geïnstalleerd worden ?

Alvast bedankt
 
Ik heb dit geïnstalleerd (K-lite codec pack). De foutmelding krijg ik niet meer, maar ik zie enkel een zwart scherm terwijl de film loopt.

Misschien niet correct geïnstalleerd ? Moet dit misschien onder de map van irfanview geïnstalleerd worden ?

Alvast bedankt

Hallo,

Normaal moet die dan werken, Kunt U een andere DivX film proberen?

Het kan ook aan de computer liggen, als het een oude -niet snelle- computer is kan hij de pixels niet goed berekenen.

ObAt
 
Bedankt voor jullie reacties.

Helaas is het probleem nog niet opgelost. Kan het aan een instelling in Irfanview liggen ?

Op dezelfde PC kan ik dezelfde bestanden wel afdraaien onder Mediaplayer Classic. Maar ik verkies Irfanview wegens de modaliteiten van de slideshow.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan