mp 3 SPELER MET RADIO

Status
Niet open voor verdere reacties.

flip150

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
11
Voor mijn vader ben ik op zoek naar een MP 3 speler met FM radio. Nu hoor ik in de winkel dat de fm radio's op de MP 3 speler geen goede kwaliteit hebben omdat de hoofdtelefoon tevens de antenne is. Het zou om alle MP 3 spelers gaan. Voor mijn vader is de mP 3 speler belangrijk.

- klopt het verhaal van de winkel? zijn er geen goede mp 3 spelers met radio?
- zoja; bestaan er hoofdtelefoons die geschikter zijn om als antenne te dienen.

Bedankt

Philippe
 
Ik kan je vertellen dat dat gewoon prima werkt hoor. Heb in mijn spelertje ook een FM radio, werkt super. Misschien gaat de kwaliteit wat achteruit bij de goedkopere versies, maar dat is genoeg voor onderweg.

De bijgeleverde hoofdtelefoon zit meestal niet prettig i.v.m. de plastic 'oortjes'. Ook kan bij goedkoop spul het geluid wat blikkerig klinken. Schaf daarom een hoofdtelefoon setje aan, met rubberen in-ear dopjes. Meest comfortabel, geweldige bass.

De antenne van de FM radio zit in de meeste gevallen in de speler zelf, maar deze werken als ieder ander. Zoals het hoort.
 
vraag

bedankt.
maar wat is een goede mp 3 speler?
gr

Philippe
 
Dat ligt eraan welke eisen je stelt. Wil je zonder scherm, een scherm met alleen namen, of wil je ook video's kunnen bekijken? Hoeveel muziek ben je van plan erop te zetten (opslag, aantal MB of GB)? Graag ook even het budget vermelden.

Hierbij opgemerkt dat de duurdere modellen al prima oordopjes hebben.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan