Hoe zet ik een filmpje of een foto op me mp4?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Racheltje

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
13
Hallo,
ik heb een paar dagen trug een mp4-speler gekocht bij de intertoys, top ding!
Liedjes gaat makkelijk, radio doet het goed, alleen films en clipjes erop zetten doet die niet! Ik heb het een paar keer geprobeert,(mp4-, film-, videobestand en AVI) hij ziet ze wel bij 'Navigation' als een gewone bestand, maar niet als een filmpje. En ik heb dat precies hetzelfde bij een foto!! Wie kan mij helpen? Van me handleiding wordt ik ook niet wijzer!

Het is een Touchscreen mp4 met 8GB (merk staat er niet bij srry).

:love:Rachel
 
Het merk zou handig zijn en die MOET ergens staan.
Op de doos, voorkant handleiding, op de mp4-speler zelf (achterkant bijvoorbeeld).
Verder staat in de handleiding toch hoe je video's moet kunnen afspelen en evt. hoe je het e.e.a. converteert.
 
op doos staat allen touchscreen en op de mp4 zelf staat er allen dat die 8gb is en QW MP-080 (of dat het is weet ik niet) en in de handleiding staat alleen hoe het menu werkt.
dat is alles......
en wat is e.e.a.??:)
 
Laatst bewerkt:
zoek de mp3 op op de site van intertoys en kijk welke sort bestanden video erop gaan :thumb:
 
AVI moet in ieder geval wel kunnen.
Welke converter gebruik je?

EDIT: Hoe speel je muziek af dan, ook via Navigation? Of moet je daarvoor naar bijvoorbeeld de map/onderdeel Muziek.
 
Laatst bewerkt:
Foto's zou moeten gaan met .jpg en .bmp, maar over video word .avi gezegt. Op de intertoys site is overigens alleen een 2gig versie te vinden van de speler. .

Als er niets over video in de handleiding staat, is dat wel heel erg slordig. Ik zou het apparaat even mee terug nemen naar de winkel en daar eens even vragen hoe het zit.

Als het goed is heb je er ook een cdtje bij gekregen met daarop een programma om je videobestanden om te zetten naar het formaat dat de speler aan kan. Verder moet je inderdaad in het menu wel video kiezen, er zou zelfs al een trailer van een film op moeten zstaan die je kan bekijken.

Zoek op google ook eens naar de "Onda VX878", dit zou exact hetzelfde apparaatje moeten zijn. De avi's moeten dit formaat hebben: avi formaat, met beeldscherm-resolutie 320×240

Kijk ook eens op deze site, een mini review en een bult reacties van mensen die ook zo'n speler hebben: http://www.iphoneclub.nl/3784/mini-review-de-qw-mp-204-van-intertoys/
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb eenzelfde apparaat gekocht, tevens bij de Intertoys. nu heb ik al verschillende dingen gedaan (geconverteerd naar avi, codecs gedownload), maar het stomme ding blijft maar steeds zeggen "file format error".

Nu zit ik met mijn handen in het haar, want ik weet maar niet hoe ik het op moet lossen....

Straffehond

lukt muziek wel.?
 
Muziek lukt prima,ik denk gewoon dat het het formaat is (file format error, duh). verder issie prima, radio doet het sinds kort ook weer.

Uhmm....
Als je je mp4 aan sluit, en je gaat naar verkenner.
krijg je als het goed is 4 a 5 mappen te zien (waar je je muziek in plaats)
welke map stop je je filmpjes in...?
 
Het beste is als je ze via Windows Media Player sychroniseert naar je Rockchip.
 
Yup, meestal gaat het goed. WMP converteerd ze automatisch als ze niet goed zijn. Foto's kan je er meestal zo inslepen als ze niet te groot zijn.
 
Hallo,
ik heb een paar dagen trug een mp4-speler gekocht bij de intertoys, top ding!
Liedjes gaat makkelijk, radio doet het goed, alleen films en clipjes erop zetten doet die niet! Ik heb het een paar keer geprobeert,(mp4-, film-, videobestand en AVI) hij ziet ze wel bij 'Navigation' als een gewone bestand, maar niet als een filmpje. En ik heb dat precies hetzelfde bij een foto!! Wie kan mij helpen? Van me handleiding wordt ik ook niet wijzer!

Het is een Touchscreen mp4 met 8GB (merk staat er niet bij srry).

:love:Rachel



Weet je wat je moet doen ik had dit probleem zelf ook maar beetje kijken en je komt eruit je hebt bij je mp4 een cd gehad die moet je openen en daar is een software voor een converter maar je moet ook nog een keer de instlelingen veranderen je drukt op open ofzo en je je moet formaat 240:320 en En dan staat er daar nog iets en dan moet je 4:3 en dan converter naar de mp3 en dan moet het lukken en als het niet lukt moet je trug naar de winkel ik hhop dat het helpt

Groeten Roy 12 Jaaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan