Windows Media Player 11

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommy37

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2008
Berichten
14
Hallo,

Heb ondanks alle bestanden uit de 'mediabibliotheek en van de computer verwijderd'. De bestanden zijn dan ook allen verwijderd van m'n pc, maar de albums met titels enzomeer staan nog steeds in de mediabibliotheek. Als ik deze aanklik gebeurd er verder niets. Heb intussen de Media Player reeds verwijderd en opnieuw gëinstalleerd maar dit verhelpt het probleem niet. Weet iemand een oplossing voor dit probleem aub. Met vriendelijke groeten,
 
Kun je erachter komen waar ze op de pc staan?
Rechtermuisknop op item: Bestandslocatie openen.
 
Hallo,

Heb met de zoekfunctie gezocht naar bestanden maar niets gevonden. De bestandslocatie kan ik tot m'n spijt ook niet openen.

Windows XP
 
Maar er staan dus gewoon items in de mediabibliotheek?
Kun je ze dan niet gewoon verwijderen?
 
Dan weet ik het niet...
Veel succes nog:thumb:
 
Als ik bij een bestand de eigenschappen bekijk zou deze op de volgende locatie staan. Deze zijn reeds allen verwijderd.







C:\Documents and Settings\ludo\Mijn documenten\Mijn muziek\Unknown\Dance Train 96-4\20 Reel To Real.wma
 
Anders kun je eens een scan uitvoeren die de lege ruimte op je harde schijf ook écht 'clean' maakt.
Zo kunnen er geen bestanden weer worden achterhaalt.
Het zou mogelijk de oplossing kunnen zijn.
 
Nee, dat niet.
Er zit bij Auslogics BoostSpeed een onderdeel dat je vrije schijfruimte 'opruimt', zodat niets meer te achterhalen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan