vraag over Adobe ImageReady

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyson21

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Berichten
2
Hey,

Ik ben net begonnen met het 'bouwen' van een websiteje op basis van een printscreen in Adobe ImageReady CS2.
Zoals gewoonlijk krijg je altijd het venster 'Webinhoud' in beeld, als je bijvoorbeeld een roll-over wilt maken.
Maar ik krijg sinds kort opeens dit venstertje helemaal niet meer in beeld?!
Ik kan nergens binnen het bestand het venster Webinhoud vinden. Het staat gewoon aangevinkt onder het tabblad Vensters,
maar binnen het bestand is het dus spoorloos en niet te vinden....?

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? En hoe ik dat venster weer terug kan vinden?
Ik heb het hard nodig voor de rollovers e.d....

Alvast bedankt! :thumb:

(zie foto)
 

Bijlagen

  • imageready.jpg
    imageready.jpg
    54,4 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Vreemd... ik heb dezelfde versie maar het venster komt braaf tevoorschijn als ik het oproep. Wat zit daar voor knopje linksonder aan de rand van je screendump?
Heb je volledige beeldgrootte ingesteld en het Webinhoud venster niet per ongeluk buiten beeld geschoven?

Sluit anders alle aangevinkte vensters eens af en haal ze via het menu een voor een terug, te beginnen met het venster wat je kwijt bent?
 
Het 'probleem' is net opgelost. Ik drukte bij Gereedschappen op Modus Volledig Scherm en toen kwam het venster onderaan in beeld, waarschijnlijk inderdaad -per ongeluk- buiten beeld geschoven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan