vpn probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Agent

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Berichten
91
Hello,

ik heb een probleem met de vpn connectie. Als ik inlog op de server met vpn en disconnect dan kan mijn collega met de zelfde vpn niet meer op de server.

Weet iemand waar de fout kan liggen?

alvast bedankt.:)
 
ik denk dat de vpn dan nog niet afgesloten is......
hoe maak je de vpn verbinding doe je dit via 2 routers die beide vpn ondersteunen?
 
ik denk dat de vpn dan nog niet afgesloten is......
hoe maak je de vpn verbinding doe je dit via 2 routers die beide vpn ondersteunen?

Mijn collega zit naast mij.. dus zelfde netwerk. De router ondersteunt vpn want ik kan connectie maken.
 
dan denk ik dat de services nog niet is afgesloten.....
je laat er even tijd tussen zitten tussen de pogingen.
makkelijkste is om een router te nemen die meer vpn verbindingen kan opzetten.
 
dan denk ik dat de services nog niet is afgesloten.....
je laat er even tijd tussen zitten tussen de pogingen.
makkelijkste is om een router te nemen die meer vpn verbindingen kan opzetten.

De vpn van mijn collega is pas mogelijk na enkele uren. Ik klik echt wel disconnect aan.. dus ik veronderstel dat mijn vpn afgesloten is.
 
je kunt in de server een disconnect tijd aangeven.
gebruik je extern bureaublad om verbinding te maken.
En welke server software wordt er gebruikt.......daarin kun je namelijk je tijd aangeven.
 
je kunt in de server een disconnect tijd aangeven.
gebruik je extern bureaublad om verbinding te maken.
En welke server software wordt er gebruikt.......daarin kun je namelijk je tijd aangeven.

Ik heb mij verkeerd uitgedrukt. In feite zou mijn collega direct moeten kunnen aanloggen op de vpn.. maar dit lukt niet.. na enkele uren proberen lukt het opeens wel.

Er wordt gebruik gemaakt van een extern bureaublad.
 
Lijkt mij niet dat het hier over een VPN-probleem gaat, maar om verkeerd gebruik van Extern Bureaublad.

Kortom: Start -> Afmelden kiezen op de server, en dan pas de VPN verbinding verbreken.

Succes,

Tijs.
 
ja tijs die richting zat ik ook op te denken.....
nu duidelijk is dat men extern bureaublad gebruikt is jou uitleg de oplossing.
 
Lijkt mij niet dat het hier over een VPN-probleem gaat, maar om verkeerd gebruik van Extern Bureaublad.

Kortom: Start -> Afmelden kiezen op de server, en dan pas de VPN verbinding verbreken.

Succes,

Tijs.

De terminal wordt op een correcte manier afgesloten. Wanneer er geprobeerd wordt om een connectie maken geeft hij een error 119. Google maakt me niet echt wijzer. :confused:
 
Welke VPN-client software wordt gebruikt, en wat voor apparaat treedt op als VPN-server?

Tijs.
 
Mag ik aannemen dat in het Netwerkverbindingen deel er wordt 'gerechtsklikt' op de inbel/vpn verbinding, en gekozen wordt voor Ophangen/Verbinding verbreken?

Indien ja, dan kan ik van hieruit niet beoordelen waar het mis gaat, en dan moeten de instellingen van de Titanium Mirror TM1100 worden nagekeken.
Ik vermoed niet dat we dat hier op het forum kunnen fixen, en dus dat het werk is voor de beheerder van de vpn-server om te kijken wat er dan nog mis gaat of verkeerd is ingesteld.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan