welke provider heeft de snelste dl snelheid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Berichten
171
Ik wil een snellere dl snelheid, omdat ik nu niet al te snel download. Ik heb zitten googleen maar alleen verouderde topics gevonden, dus daarom is mijn vraag: wat is op het moment de beste provider om mee te downloaden (nieuwsgroepen). Hij moet de volgende eigenschappen hebben.
  1. geen downloadlimiet
  2. t/m 25 euro
  3. goede retentie

bvb :thumb:
 
Als het aan deze 3 eisen moet voldoen, zal je lang moeten blijven zoeken vrees ik.
Ik zou geen provider weten die aan deze 3 eisen voor de volle 100% voldoet.
 
Bedoel je je internetprovider of de provider speciaal voor nieuwsgroepen?
In het laatste geval zijn eweka en xnews een hele goede en snel.
Maar let op, is afhankelijk van je huidige snelheid van je internet abonnement bij je provider
 
Ik wil een snellere dl snelheid, omdat ik nu niet al te snel download. Ik heb zitten googleen maar alleen verouderde topics gevonden, dus daarom is mijn vraag: wat is op het moment de beste provider om mee te downloaden (nieuwsgroepen). Hij moet de volgende eigenschappen hebben.
  1. geen downloadlimiet
  2. t/m 25 euro
  3. goede retentie

bvb :thumb:

Ehh .... ook nog zoiets als: via ADSL, of de (tv-)kabel?
Maar wellicht heb jij glasvezel tot in je meterkast ..... en dan is de keus natuurlijk wel heel makkelijk .... :( :rolleyes: :p
 
Laatst bewerkt:
Ehh .... ook nog zoiets als: via ADSL, of de (tv-)kabel?
Maar wellicht heb jij glasvezel tot in je meterkast ..... en dan is de keus natuurlijk wel heel makkelijk .... :( :rolleyes: :p


Nah makkelijk.
Voor 25 euro en een goede retentie en ook nog eens een goede snelheid zonder limiet.
 
Handig om te weten is:
Welke regio woon je? (postcodegebied)

Want dan kan er bij de regio gekeken worden welke verbindingen er beschikbaar zijn.
Zal lastig worden om aan alle 3 de wensen te voldoen, echter we kunnen kijken wat we kunnen vinden
 
Bedoel je je internetprovider of de provider speciaal voor nieuwsgroepen?
In het laatste geval zijn eweka en xnews een hele goede en snel.
Maar let op, is afhankelijk van je huidige snelheid van je internet abonnement bij je provider

ik bedoel een gewone internetprovider
 
Handig om te weten is:
Welke regio woon je? (postcodegebied)

Want dan kan er bij de regio gekeken worden welke verbindingen er beschikbaar zijn.
Zal lastig worden om aan alle 3 de wensen te voldoen, echter we kunnen kijken wat we kunnen vinden

Ik woon in Amsterdam Watergraafsmeer postcode 1097, ik val net buiten de geplande glasvezel lijn.
 
Laatst bewerkt:
Moet je even kijken of het beschikbaar is. Hier postcode en huisnummer invullen
http://www.breedbandwinkel.nl/specificaties/alice-comfort/alice-easy
Of hier:
http://snelheidscheck.alice.nl/

Want dan zou je voor Alice Easy kunnen gaan:
http://www.alice.nl/nl/residential/resources/product_details_easy.html
Dan kan je er €7,50 bij doen voor een betaalde nieuwsserver en zit je dan op een totaal van 27,50
Is dan wel iets duurder, maar dan ben je er wel .

Goede optie inderdaad, maar je hebt waarschijnlijk nog steeds te maken met de "Fair Policy" van de provider die Alice misschien hanteerd.
Dus de eis van 1 geen downloadlimiet zou hier misschien niet helemaal opgaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan