help!! ik krijg geen ondertitels in mijn film

Status
Niet open voor verdere reacties.

bartimans7

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2008
Berichten
61
hallo,

Ik heb een film en heb daarbij een ondertitel bestand, maar als ik ze in de map neerzet van de film komt er geen ondertiteling bij de film :confused: wat moet ik doen !?

alvast bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wij hoeven niet te weten waar je je films & ondertitels vandaan haalt. Het verwijzen naar deze sites is niet toegestaan.

Welke mediaplayer gebruik je? Ik kan je bijv Media Player Classic aanraden, deze pakt de ondertitels onmiddellijk.
 
Je hebt een progje nodig dat er de ondertitels onderzet.
D8 dat het met vobsub ging.
Als je dan je film converteerd (met bv. het aimersoft dvd studio pack - video conventer) staat je ondertiteling er ingebakken ;)

Ik dacht dat het met vlc ook automatisch ging maar daar durf ik geen 100% zekerheid in te geven!
 
je moet de txt bestanden dezelfde naam geven als die van je film, ik gebruik nero showtime en dan worden de subs er automatisch bijgevoegd.

bv als de film test123 dan moet je je srt(subs) ook test123.txt noemen

gr
 
je moet de txt bestanden dezelfde naam geven als die van je film, ik gebruik nero showtime en dan worden de subs er automatisch bijgevoegd.

bv als de film test123 dan moet je je srt(subs) ook test123.txt noemen

gr

Het klopt niet wat je zegt. Je hebt gewoon .srt bestanden! Maar niet een .txt
De ene keer zit je over .txt te bazelen en dan over een srt bestand.
Komt zeer onduidelijk over!

Het is dus een .srt bestand waar de ondertiteling instaat en geen .txt
En me oplossing had ik al gegeven. Nu heb ik nogmaals gecheked, VLC voegt subs automatisch toe!
 

Beetje rustiger mag ook wel.
ik zie nergens bij de TS vermelding van srt bestanden. er zijn nog meer extenties die ondertitels bevatten en in principe zijn het allemaal gewoon txt bestanden.

Er zijn vele media spelers die automatisch een ondertitel bestand koppelen aan een film maar ze hebben allemaal dezelfde eis: het ondertitel bestand moet het zelfde heten als de film (met als enige verschil de extentie dus)
 
dit geldt alleen bij films die omgezet zijn naar divx,avi,mpg, ect.

Het srt bestand is een txt bestand gewoon met een andere extensie opgeslagen

Open maar eens een srt bestand met kladblok je zal niet meer dan cijfers(voor de tijd) en tekst (dat zijn de ondertitels die afgespeeld worden op de tijd die de cijfers aangeven) zien.

Ik kan met Word of Open Office toch ook een andere extensie toevoegen maar het blijft wel een Word document

Dus voor je gaat beginnen dat de info niet juist is bekijk het even zelf
 
Je hebt een progje nodig dat er de ondertitels onderzet.
D8 dat het met vobsub ging.
Als je dan je film converteerd (met bv. het aimersoft dvd studio pack - video conventer) staat je ondertiteling er ingebakken ;)

Ik dacht dat het met vlc ook automatisch ging maar daar durf ik geen 100% zekerheid in te geven!

wat moet ik daarna dan doen als ik vlc heb gedownload?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan