WMP: beeld te traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speedy11

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
19
Ik heb een aantal films gedownload die ik wil afspelen in WMP. Bij sommige is het beeld te traag, terwijl het geluid wel op de juiste snelheid wordt afgespeeld. Hoe kan ik dit oplossen?
 
Heb dit ook ooit. Als het een avi is zou je het normaal kunnen editen. MAAR VRAAG ME NIET HOE!
Ligt aan je film.
 
Installeer es de Combined Community Codec Pack:
http://www.cccp-project.net/download.php?type=cccp

Hier zitten alle codecs in en zonder troep.

Heb je ook al es de driver van je videokaart geupdate?


Dag Melvin,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de codecs geinstalleerd en het werkt. Dat is dus opgelost. Thanks!
De driver van mijn videokaart heb ik nog nooit geupdate. Is dat iets wat ik nu alsnog moet doen, of kan ik dit achterwege laten?


Ik heb de driver van mijn videokaart nog nooit geupdate. Is dat wellicht stap 1? En zo ja, hoe doe ik dat?
 
Laatst bewerkt:
Als je pc nu verder goed werkt, lekker zo laten.

Die driver installeren was eventueel een alternatief, mocht die codec-pack niet helpen.
 
Feeds werken niet meer nadat ik Combined Community Codec Pack heb geinstalleerd

Nadat ik Combined Community Codec Pack heb geinstalleerd werken mijn feeds niet meer. Bij het installeren werk ik al gewaarschuwd dat er problemen met andere programma's konden optreden. Tot nog toe blijft het beperkt tot de feeds.

Zijn er codecs die én de trage filmbeelden herstellen én geen problemen geven met feeds (en andere programma's)?
 
Laatst bewerkt:
K-Lite Codec Pack:
http://www.free-codecs.com/download/K_lite_codec_pack.htm

Wel ff die andere pack deinstalleren en computer opnieuw opstarten voordat je K-Lite installeert.

Ik heb gedeinstalleerd en de computer opnieuw opgestart, maar mijn feeds werken nog steeds niet. Voordat ik bovenstaande codecs installeer wil ik eerst de feeds weer werkend hebben.
Als je me daarmee kunt helpen heel graag, ik ga zelf ook naar een antwoord op zoek.

Inmiddels heb ik mijn computer helemaal opnieuw geinstalleerd, deze vraag is daarmee vervallen
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan