MP3 en Virus (Trojan Horse)

Status
Niet open voor verdere reacties.

joris987

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2008
Berichten
7
Ik heb onlangs een infectie gehad met een Trojan Horse. Ondertussen is deze verwijderd, maar nu merk ik dat al mijn mp3s aangetast zijn. Ze geven een krakend geluid in Winamp of spelen gewoon niet.

Het rare is dat ze in vb in VLC of Windows Media Player wel normaal afspelen (maar in andere spelers spelen ze dan weer niet af). Ik denk dus dat het virus mijn mp3s gehercodeerd heeft.

Ik zou kost wat kost deze bestanden willen redden, is dit nog mogelijk? Ik heb al verschillende codeerprogramma's geprobeerd, maar deze geven helaas geen resultaat. Met vb. Nero kan ik van de mp3's geen audio cd schrijven, want nero neemt de bestanden niet aan. Er is 1 oud programmatje dat ik geprobeerd heb: PC CD Dokter, daarmee kan ik wel een audio cd schrijven. In principe kan ik dit dus voor al mijn bestanden doen en dan terug rippen, maar dan hou ik niets meer over van kwaliteit en ik ga er misschien een half jaar aan bezig zijn. Onmogelijk dus.

Wie heeft er raad? Ik wil eventueel zelfs een vergoeding geven als mijn bestanden terug in orde zijn!
De gegevens ivm de besmettingen heb ik nu niet bij de hand, maar deze staan nog wel in de logfile van AVG denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan