Vraagje over Reason Song Files...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElmigoMG

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2008
Berichten
182
Reason Song Files (*.rns) kan je alleen openen met Reason. (in mijn geval Reason 3). Logisch. Maar is het misschien mogelijk om het te converteren naar mp3's ofzo?? want ik wil het op een CDtje branden om met mijn cd speler te kunnen luisteren. En als je het kan converteren, hoe of met welk programma dan? ;)Alvast bedankt ...

PS: ik heb ook al geprobeert om het bestand te openen en op te slaan als een ander bestand, maar ik kan het alleen maar opslaan als Reason Song file.
 
Laatst bewerkt:
Echt heel erg bedankt! Het werkt! :D ..
Eerst zat ik nog met twee andere probleempjes. (ik beschrijf de problemen + de oplossingen hieronder om mensen te helpen die dat probleem ook tegen komen) ...

1* Geluiden zoals bass enz. werden vervangen door lage piano tonen. Ik heb zelf daarvoor de oplossing gevonden: Niet opslaan als MIDI file maar klik op ''save Song as audio file''. Dan slaat ie hem op als wave.

2* Ik kon hem toen niet afspelen in media player. Dus toen heb ik hem met een programma (dBpoweramp) omgezet in een ander bestand. Ik heb toen .mp3 (helix) gekozen. Nu kan ik het bestand ook afspelen met media player.

Groet Elmigo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan