dazzle

Status
Niet open voor verdere reacties.

sun07

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
5
Hallo,
Ik heb net een dazzle gekocht, dacht dat het wel een makkie zou zijn:confused:
Ik hoop dat ik hier iemand kan vinden die me kan helpen...
Als het goed is heb ik het goed geinstalleerd. (3 kleurige kabels)
Als ik de instant dvd recorder start selecteer ik hem op de dazzle. Bij opties staat hij op PAL en video composite (anders doet ie het niet) en ik heb vhs invoer aangevinkt.
Als ik dan verder ga kan ik alleen ‘map harde schijf’ selecteren, als ik op AOPEN CD-RW ga staan kan ik niet op de knop volgende klikken.
Dan krijg ik het veldje met hoeveel minuten enz., en start opnemen. Het beeld/geluid doet het wel maar zodra ik op opnemen klik gaat het beeld over op niet bewegende beelden/plaatjes.
Als ik dan stop en kijk waar ik het heb neergezet, een map video-ts, zijn het BUP, VOB en IFO bestanden. Maar die kan ik nergens mee openen....(maar hij moet toch direct op schijf branden ipv naar de pc??)
O ja, als ik op stop heb geklikt dan staat er "branden is gelukt en staat op schijf je kan de schijf in de dvd speler doen", maar er staat niets op dvd en ik had zelfs een paar keer geen schijf in de pc gedaan en stond er hetzelfde...
Wat doe ik fout? Moet ik nog een andere kabel in de dazzle doen of in de pc/video, of ben ik toch een beetje dom??:eek:
En als straks misschien alles werkt, kan ik met dit dan ook reklames enz. uit de tapes halen? (dazzle dvd recorder pinnacle) (heb windows xp)
Hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd en dat iemand me kan helpen!!

Groetjes
 
Hallo
Dazzle brand niet gelijk op cd/dvd , je moet het dus eerst op jouw pc zetten .
Als alles op de pc staat ( maak hiervoor een map aan ) dan kan jij het bewerken met software ( ik gebruik studio van pinnacle ) .
Zat er geen software bij de dazzle ? Anders heeft xp moviemaker ingebouwd daar moet het ook mee kunnen .
Je kan dan natuurlijk reclame enz verwijderen .
Als de film dan klaar is brand je het met bv nero
Op een 4,7 gb dvd met de beste kwaliteit film past maar 1 uur , wil je er 1.30 uur of 2 uur op zetten wordt de kwaliteit minder .
Hans
 
O ja , de kabels met rood , wit en geel zou het moeten lukken . Als je zo'n s-video in kabel hebt sluit die dan ook aan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan