Probleem met Nero / Windows Movie Maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marrakech53

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
5
Ik maak een beeldcompilatie, die in totaal een dik half uurtje duurt.
Ik heb dit opgedeeld in verschillende stukken (per jaar) en die verschillende stukken stuk voor stuk in Nero eerst als afgewerkt product gemaakt (make movie van het eerste jaar, van het tweede jaar enz.)
Dan heb ik deze overgezet op Windows Movie Maker, om al die stukken aan elkaar te "kleven". (In Nero bleven het aparte onderdelen).
Nu is er een probleem met twee stukken. Bij Nero is alles nog volledig, maar bij overzetting naar Movie Maker gebeurden er 2 fouten.
Bij één stuk valt het laatste eraf, dat stuk is dus niet volledig, hoewel het wel volledig is in Nero.
Bij een ander stuk valt de muziek uit, hoewel dit prima te horen is bij Nero.

Voor alle duidelijkheid; ik heb eerst de stukken in Nero Vision gemaakt, dan geëxporteerd als AVI-bestand, en dan het avi-bestand in Movie Maker naast de andere stukken gebracht. Movie Maker zet dan het stuk om in clips, en in principe kloppen die allemaal. Alleen bij dat ene stuk, ontbreekt er dus het einde, alsof er een clip ontbreekt. Ik heb al verschillende keren de overzet opnieuw gedaan, maar telkens valt dat stuk eraf.
Wat kan ik daaraan doen?
Bij het andere stuk is ineens de muziek weg.

Het moet dus een probleem zijn bij de overzet van Nero naar Movie Maker, maar nooit krijg ik een foutmelding.
Wat is er mis en vooral, wat doe ik eraan?
Of is er een eenvoudigere manier om alle stukken aan elkaar te krijgen?
(zonder menu's, als 1 geheel).

Graag dringend antwoord als het kan, ik moet het dit weekend af hebben... :(
 
Je kunt toch de verschillende avi's in de tijdlijn plaatsen van de 'eerste' film, en zo 1 lange film maken? Dan hoef je niet naar Moviemaker te gaan..
Zie het plaatje.
 

Bijlagen

  • nero vision.JPG
    nero vision.JPG
    52,3 KB · Weergaven: 52
Ondertussen is het inderdaad gelukt. Ik ben teruggegaan naar Nero.


Heel erg bedankt voor de hulp en reacties ! :thumb:
 
nerovision en geluidsprobleem

Hallo Marrakech53,

Aangezien je blijkbaar al resultaat heb probeer ik mee te gaan in je opgedane kennis.

Ik ben net bezig met proberen hoe je nero vision het beste kan ik stellen voor een capturing van een vhs naar uit eindelijk dvd. Diverse instellingen geprobeerd maar vreemd genoeg geen geluid in het opgeslagen nero bestand niet in avi, dvd of nero digital
Via andere capture methodes wmm en videostudio 11 wel geluid dus ik denk dat de codec werkt.

Wat mis ik of doe ik verkeerd?

copykat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan