Vista crasht door het bezoeken van Hyves

Status
Niet open voor verdere reacties.

marco282

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
786
Hallo Mensen!

De titel zegt het eigenlijk al, mijn Windows Vista Ultimate crasht doordat ik hyves bezoek, meestal gebeurd dit als ik inlog... steeds als ik op inlog druk krijg ik een bluescreen :mad:
Mijn oplossing is tot nu toe gewoon over te schakelen naar Windows XP

Wat kan ik hier aan doen en waarom gebeurd dit?

Marco.
 
je hebt dat dus alleen maar bij die site??? :shocked:

heb je op virussen gescand, spyware?

laat ook eens ccleaner draaien want misschien ligt het gewoon aan de "cookies"
 
Mijn pc is schoon daarvan ben ik 100% zeker, maar steeds als ik inlog op hyves crasht vista haha :p
 
Mijn pc is schoon daarvan ben ik 100% zeker, maar steeds als ik inlog op hyves crasht vista haha :p

het kan goed zijn dat je pc clean is van virussen en derglijke maar ik zou toch maar eens ccleaner laten draaien voor je tijdelijke bestande(onnodig) te verwijderen ;)
---
bekijk anders ook eens je logboeken hé ;)
 
Oké alles is schoon ik heb ongeveer 6gb aan tijdelijke zooi verwijdert en nog steeds, bij het bezoeken van HYVES crasht vista.

Vraag me niet hoe maar het gebeurd alleen als ik hyves bezoek en ik wordt er echt gestoord van hoe een simpel iets als hyves mijn PC kan laten CRASHEN :S
 
met welke browser bezoek je de site dan?

firefox, IE7?

probeer anders eens diegene je nog niet gebruikt tot nu toe:thumb:
 
Het probleem is gemaakt, wat ik dus al dacht lag het aan de hardware (USB asus 802.11g stick), dat is een USB stick voor WIFI.
Ik heb nu een PCI kaart gekocht met draadloos netwerk mogelijkheden en nu heb ik geen problemen meer mee.

Ik denk dat de hardware van dat usb ding windows gewoon liet crashen, nu heb ik er geen problemen meer mee alleen vindt ik het wel jammer dat ze het weer moete overdrijven met 3 antennes in zo'n netwerk kaart maar goed het bereik is nu zeer goed

bedankt in iedere geval voor jullie hulp
 
met welke browser bezoek je de site dan?

firefox, IE7?

probeer anders eens diegene je nog niet gebruikt tot nu toe:thumb:

Om nog even terug te komen op je antwoord, ik gebruik IE7 maar als het goed is zou windows vista niet moeten crashen door het bezoeken van hyves, kwam er na een tijdje achter dat als ik te veel netwerk gebruik of teveel dingen had open staan die netwerk gebruiken dat het dan mis gaat.

en sowieso is IE het zelfde als firefox, firefox loopt op een zelfde software ondersteuning als IE anders zou je niet het zelfde krijgen alleen heeft firefox weer andere dingen waardoor voor ''sommige'' internetten beter gaat dan met IE
 
wel, goed dat je dan de oorzaak hebt gevonden:p

wel raar dat het dat usb-stickje was
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan