Problemen nvcpl.dll, hoe registreer ik mijn videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lelt

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2008
Berichten
5
Hallo,
Ik heb problemen met mijn NvCpl.dll bestand van system 32.
Ik krijg de volgende foutmelding:
Er is een fout opgetreden tijdens het laden van NVCPL.DDL
Een instalatieroutine van de dynamic link libary is beschadigd (DLL bestand) is mislukt.

Nu heb ik op verschillende site's gelezen dat het registreren van de Nvidia kaart een oplossing is. Nou ben ik niet zo goed met computers en heb geen idee hoe ik mijn Nvidia zou moeten registreren.
Iemand hier enig idee hoe het wel moet.
Ik ben ten einde raad

Alvast bedankt:thumb:
Jelle
 
volgens mij moet je dan gewoon naar de site gaan van nvidea en daar dan naar support ofzo gaan ofwel kan je best op de nvidea site gaan zoeken naar de laatste drivers voor jouw videokaart
 
Ik wil best nieuwe drivers voor me nvidia downen, maar ik heb geen idee welke videokaart er in mijn computer zit. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
 
Ik wil best nieuwe drivers voor me nvidia downen, maar ik heb geen idee welke videokaart er in mijn computer zit. Iemand enig idee waar ik dat kan vinden?
Een van de vele plaatsen waar dit te vinden is:
Start->configuratiescherm->Introductiecentrum.

Daar staatie bovenin ergens vermeld.
 
ik weet dat van introductiescherm niet te vinden :eek:
maar anders kan pc wizard je ook wel helpen :thumb:
 
Nog een manier:
Start->configuratiescherm->apparaatbeheer->beeldschermadapters (op de + klikken).
 
Hi, :D

Allemaal heel erg bedankt voor de hulp.
Ik ben niet goed met computers en ik had dus geen idee wat te doen.
Nu heb ik gedaan wat de meeste die wel wat van een computer weten, als eerste zouden doen. Even naar de Nvidia site gegaan, nieuwe drivers gedownload en hij doet het weer geheel zonder problemen.

Bedankt voor de hulp,
:thumb::thumb::thumb:
Jelle
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan