Windows Movie Maker bestand naar Youtube

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur95

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
53
Ik heb een filmpje met windows movie maker gemaakt, en wil die op youtube zetten. Als ik dat doe zegt youtbe na het uploaden: Mislukt (het videobestand kan niet worden geconverteerd)

Dit is raar omdat ik eerder een filmpje met windows movie maker had gemaakt, en die doet 't wel. Alleen bij dat andere filmpje staat dat het .wmv formaat is, en bij dit filmpje staat dat het .mswmm formaat is... Dat snap ik niet:shocked:! Kan iemand helpen?? Als ik hem probeer te converten met zamzar naar .wmv lukt dat niet, omdat zamzar het formaat niet ondersteunt...:( Ik ben best lang bezig geweest met het filmpje dus ik wil het wel graag op youtube krijgen:eek:!!

Alvast bedankt :D
 
Ik heb datzelfde probleem! ik heb ook een filmpje gemaakt en kreeg ook die reactie van mislukt. Al weet ik zelf nog niet hoe ik dat moet omzetten naar wmv
 
Ik heb datzelfde probleem! ik heb ook een filmpje gemaakt en kreeg ook die reactie van mislukt. Al weet ik zelf nog niet hoe ik dat moet omzetten naar wmv

ik weet inmiddels wel hoe het moet ;) waarsdchijnlijk heb je je bestand als project opgeslagen. je moet je video op ''deze computer'' opslaan. dan krijg je een schermpje waar je hem wil opslaan enz.. dan zit je goed
 
oke dan

hallo iedreen ik weet wat julie bedoelen ik maak ook filmpjes en zet ze op youtube

1.als je een filmpje gemaakt hebt

2.ga nu naar bestand zoek FILMbestand publiceren (als je het niet kan vinden druk op ctrl+p)

3.dan klik je op deze computer (de eerste)

4.dan geef je een naam voor het bestand

5.dan klik je meer instellingen en dan kijk je of je avi zie staan klik avi

6.dan wachten je film woord dan een avi bestand en dan kan je op youtube zetten

veel sucses

als je niet weet hoe je een film op youtube kan zetten dan kan je dat aan mij vragen dan help ik je wel hoor

veel sucses:thumb::thumb::D:cool::):thumb:
 
Bij 5 moet je ook "overige instellingen" aanstippen en daartussen staat "DV-AVI(Pal)

Rizze
 
Help me please!

Hallo, Delkash.

Ik heb een vraag.

ik begrijp u volg hoorden niet goed.

kunt u het me beter uit leggen?

Mvg Falco Konings.

:thumb:
 
Bedankt!!

Bedankt Man.

ik kan het!!

Gelukkig.

Mvg Falco Konings:thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan