windows probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

killstrike60

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2007
Berichten
23
hoi


ik heb laatst mijn windows media center opnieuw geinstaleert en alles ging gewoon goed en hij starte zich daarna gewoon opnieuw op... hij vroeg...:u moet uw windows versie registreren als u dit niet doet word u afgemeld of zoiets dus ik klik op ja en hij laad dan heel even en dan krijg ik niets behalve mijn achtergrond voor de rest zie ik niets en kan ik niets behalve 5x op shift dan die plaktoetsen.... kan iemand mij helpen het tog voor elkaar te krijgen zoniet wat is dan een goede oplossing ik kan nu ook niet weer instaleren want kan niet bij deze computer en ook niet in veilige modus.:S help me a.u.b:(
 
Heb niet zo heel veel ervaring met Media Center editions, maar misschien kun je proberen een cd met Home/Pro te installeren(buiten windows), Zet de CD-device op de 1e in de bootlijst in je BIOS. :thumb:

Misschien ligt het aan de Cdrom waar je Windows XP media Center op staat.
Zover ik weet, is registreren niet verplicht :confused:
Staat er niet toevallig "Activeren"?

EDIT: Heb je Windows XP her-geïnstalleerd in windows XP?
Want dat gaat idd fout, als je windows XP her-installeerd moet dat buiten windows XP, want voor dat XP nieuwe bestanden op je schijf zet, moet je harde schijf helemaal leeg en geformatteerd zijn, en dat kan alleen als windows XP zelf is afgesloten. Mocht je een oude pc hebben(Denk het niet) en je Cdrom drive kan geen cd's booten, kun je ook op de Microsoft website opstartdiskettes voor XP aanmaken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan