Bin en cue bestanden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

boekanier

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Berichten
712
Ik kreeg deze voor mij nieuwe/onbekende bestanden binnen en ik wil er een cd of dvd van maken.
Ben tevergeefs aan het zoeken hoe ik dit moet doen.
Ik vind alleen verwijzingen naar Nero Burning Rom maar dat zat op mijn Nero 5 terwijl er
nu Nero 7 Essentials op zit en dat Burning Rom niet te vinden is.

Haalde ook nog ImageBurn binnen, maar daar kom ik ook niet uit.

Maar ik neem aan, dat jullie mij wel kunnen helpen.
 
Kijk toch eens voor de zekerheid
Start / Alle Programma's en dan het mapje van Nero zoeken.
Kijk hier eens in of je Nero Burning ROM ziet staan.
 
gewoon als image branden of met nero of met het geweldige gratis imgburn is zeeeeer simpel:eek:
 
Als je een cue bestand als image brandt naar je cd-rom dan krijg je de inhoud van dat bestand maar dan ingedeeld volgens dat cue bestand. Wat probeer je precies te doen? Maak je een audio cd of wil je iets installeren? Je kan altijd met deamon tools deze cd-rom emuleren en zo doen alsof je een fysieke cd-rom hebt
 
Mijn dank voor de diverse reacties.
Maar zie mijn commentaar op de diverse informatie.
 
Ik zou Exact Audio Copy (EAC) downloaden om een CD met cue bestanden te branden.

Werkt perfect!

Wat voor formaat hebben je audio bestanden?
 
Essentials ken ik verder niet, maar kijk eens in de help of daar iets staat om een image te branden.
 
Dank je, maar ik heb al genoeg gelezen.
Wil ik meer dan pak ik wel mijn boek:D


D'r staat toch hoe je het kunt doen en met welk programma maar als je het niet wilt weten ook goed.
zie niet het verschil tussen het lezen wat er achter de link staat en met wat men hier zou schrijven hoe het te doen.
Het programma ultraiso is ttrouwens het best en kent vrijwel alle extensies om uit te pakken maar die is geloof ik niet gratis.
 
D'r staat toch hoe je het kunt doen en met welk programma maar als je het niet wilt weten ook goed.
zie niet het verschil tussen het lezen wat er achter de link staat en met wat men hier zou schrijven hoe het te doen.
Het programma ultraiso is ttrouwens het best en kent vrijwel alle extensies om uit te pakken maar die is geloof ik niet gratis.


Daar ben ik het geheel mee oneens. Heel gemakkelijk om te zeggen lees dat en dat maar,daar raadpleeg ik dit forum niet voor.Vooral omdat ik zelf al intensief zocht.
Tenzij je weet dat het er staat en dan kun je met selecteren en plakken ook aangeven
waar.

In een dergelijk geval zou ik niet reageren, omdat ik het niet weet.
Of ik probeer de route zelf uit en geef de te volgen weg aan.
Maar dat zal wel een generatie verschil zijn.
 
Waarschijnlijk heeft u zelfs niet op de link gekeken want je ziet daar toch in 1 oog opslag dat er staat welk programma het is , waar het te downloaden is ect ect ect.
Alles voor u te knippen en plakken vind ik wat over dreven net zo men zal ik iets vertalen voor iemand als die niet al te goed in engels is,
Straks vragen ze nog om een audio file erbij waar men verteld hoe of wat.
Ik wens u succes met het bin file waar u nu niets mee kunt behalve te verwijderen om weer ruimte op de schijf te krijgen.

En generatie verschil snap ik in het geheel niet want zoveel generaties hebben niet kunnen werken met een computer dus in uw jongere jaren knipte en plakte men ook nog niet want het was er nog niet ,,,,

Mischien moet u bij hobbies lezen uit uw profiel halen.





.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk heeft u zelfs niet op de link gekeken want je ziet daar toch in 1 oog opslag dat er staat welk programma het is , waar het te downloaden is ect ect ect.
Alles voor u te knippen en plakken vind ik wat over dreven net zo men zal ik iets vertalen voor iemand als die niet al te goed in engels is,
Straks vragen ze nog om een audio file erbij waar men verteld hoe of wat.
Ik wens u succes met het bin file waar u nu niets mee kunt behalve te verwijderen om weer ruimte op de schijf te krijgen.

En generatie verschil snap ik in het geheel niet want zoveel generaties hebben niet kunnen werken met een computer dus in uw jongere jaren knipte en plakte men ook nog niet want het was er nog niet ,,,,

Mischien moet u bij hobbies lezen uit uw profiel halen.


.

Je bent zoet, je krijgt er suiker op:)
 
Essentials ken ik verder niet, maar kijk eens in de help of daar iets staat om een image te branden.

Aan Nero 7 Essentials heb je weinig, werd bij mijn Samsung dvdwriter geleverd.
Meestal als ik wat wil doen, komt de melding: kan niet, moet u V8 kopen.
Er zijn wel 13 aparte handleiding maar een zoek optie levert niets op.
Ik gebruik Nero vrij wel niet, soms Showtime om vanaf de dvd drive af te spelen ter controle.
Branden doe ik met BurnAwareFree.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan