video converteren naar 400X240??

Status
Niet open voor verdere reacties.

emmerick

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
36
hoi,
ik heb een vraag , ik moet een simpel avi bestandje converteren naar 400X240 , omdat ik een mp4 speler heb met een beeldschermpje van deze afmeting , alleen de meeste standaard converteer programmatjes ondersteunen deze groote neit , meestal wel 320X240 enzo maar geen 400X240 omdat een soort van breedbeeld is , weet iemand misschien een programmatje waarmee dit wel kan ? want dit moet toch wel te doen zijn? alvast bedankt voor de reacties die jullie hopelik gaan plaatsen :thumb::)
 
hoi,
ik heb een vraag , ik moet een simpel avi bestandje converteren naar 400X240 , omdat ik een mp4 speler heb met een beeldschermpje van deze afmeting , alleen de meeste standaard converteer programmatjes ondersteunen deze groote neit , meestal wel 320X240 enzo maar geen 400X240 omdat een soort van breedbeeld is , weet iemand misschien een programmatje waarmee dit wel kan ? want dit moet toch wel te doen zijn? alvast bedankt voor de reacties die jullie hopelik gaan plaatsen :thumb::)

Ten eerste, je hoeft de tekst niet te roepen.
Ten tweede, ik verwacht voor een mobiel.
 
www.virtualdub.org.
Met virtualdub kan je de beeldformaat aanpassen doormiddel van de ingebouwde filters.
 
hoi,
nee niet voor telefoon zoals ik al zij voor een mp4 speler ,
en ik deed die text zo zodat het er mooier uitzag , dus ik ROEP HET NIET!
ik probeer nu even virtualdub en kijk of het werkt in ieder geval wel bedankt voor de reactie,
ik laat het even weten of het lukt

dit is de destbetrefende mp4 speler:

http://www.chinavasion.com/product_...r-with-3-inch-lcd-pocketsized-portable-media/

er staat een andere resolutie bij maar die klopt niet , hij heeft 3 inch en ik kan converteren naar 320X240( via driver cd die erbij zat) maar dan heb ik van die zwarte balken links en rechts en dan vind ik zonde aangezien het beeldschermpje togal niet heel groot is dus , ik had een filmpje gedownlaod die toevallig 400X240 wsas en die paste precies in het beeldschermpje daardoor kwma ik agter deze resolute maar iemand een tip?? alvast bedankt
 
kan iemand ook even vertellen hoe ik in virtualdub de resolutie
kan instellen want dat kan ik niet precies vinden , alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Als de film ingeladen is, kies je voor video>>filters>>add
Ergens onderaan zie je de plugin "resize". hier kan je de gewenste beeldmaat instellen.
 
hoi,

ik heb het gevonden alleen het lukt niet als ik hem dan weer opsla als avi en ik sluit het programma staat er dit


: An integer division by zero occurred in module 'xvid'...
...while decompressing video frame 1 (VideoSource.cpp:2092)...
...while using input buffer at 014e0000-014e2afa (VideoSource.cpp:2091)...
...while using output buffer at 01f60080-0208c083 (VideoSource.cpp:2090)...
...while running thread "Processing" (thread.cpp:159).

heeft iemand misschien een simpeler programmatje waarmee je gewoon die resolutie kan instellen? want dit programma heeft nogal veel toers en bellen en dan moet ik allerlei video codecs gaaan instellen om hem te converteren enzo en die pakt die dan niet enzo ..
alvast bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan