nano 8g probs

Status
Niet open voor verdere reacties.

pKZI

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Berichten
2
hallo, ik heb mijn ipod nano 8g nu net een jaar en heb problemen met het clickwheel/menu.
ik weet niet precies hoe ik het uit moet leggen dus ik zal het doen met voorbeelden.
.
jullie weten misschen dat als je de ronde knop in het midden indrukt dat je dan liedje selecteerd/van liedje(volume) naar tijdbalk gaat/ van tijdbalk naar rating van het liedje / uitleg etc. gaat?
en dat je met het menu knop daarboven zeg maar terug switch in het menu?.
nou ik heb dus het probleem dat ik meet de menu knop terug wil switchen van playlist naar menu voor andere playlist etc. maar dat ie dus hetzelfde doet als de ronde knop, dus van volume>>tijd>>rating etc gaat.
heeft iemand dit probleem ookgehad/verholpen OF kan iemand mij ermee helpen..
ik hoor het zeer graag
bvd
pKZI
 
Lijkt mij dat er iets van stof/zand/water/o.i.d. tussen is gekomen (wat al vrij moeilijk is aangezien er eigenlijk geen ruimte tussen de 2 rondjes zit) waardoor de middelste knop ook wordt ingedrukt als je op menu drukt. Als je nog garantie hebt zou ik er mee terug gaan naar de winkel.
 
Lijkt mij dat er iets van stof/zand/water/o.i.d. tussen is gekomen (wat al vrij moeilijk is aangezien er eigenlijk geen ruimte tussen de 2 rondjes zit) waardoor de middelste knop ook wordt ingedrukt als je op menu drukt. Als je nog garantie hebt zou ik er mee terug gaan naar de winkel.

ja ten eerste bedankt voor reactie:)
het zou idd kunnen had ik nog niet aan gedacht;)
maar ik weet niet hoeveel jaar er standaard garantie op zit. ik heb hem niet bijverzekerd ofzo.
zal dat mischien 1 jaar zijn? ik weet het niet , maar vlakbij school zit een support center daar zal ik maar even langs gaan.
nog bedankt voor reactie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan