Straight kabel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffstrijker

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2008
Berichten
12
Ik heb van mijn modem een kabel naar de slaapkamer getrokken en moet hier zelf de stekkers op zetten. Nou heb ik het al 10 keer geprobeerd maar hij blijft zeggen dat er geen verbinding is. Maakt het uit in wat voor een volgorde ik de adres aansluit op de stekker, ik dacht dat het gewoon aan beide kanten hetzelfde moest zijn? Weet iemand of er iets anders is wat ik fout kan doen hierbij ?
 
Heb ik ook aan gedacht, maar het was een nieuwe kabel op een rol van 25 meter en ik heb hem goed begeleid met trekken dus ik denk niet dat ie kapot is. Als ik um aansluit ziet de comp wel dat er een kabel wordt aangesloten maar zegt ie dat geen verbinding kan maken. Maar de volgorde maakt dus wel uit ?
 
ja je moet het aansluiten zoals is aangegeven door erbicom.
modem staat beneden.....gaat die rechtstreeks naar de computer of hangt er iets tussen ?
 
Ja de modem staat beneden, met ook nog een draadloze router eraan vast voor de laptop, en deze doet het wel gewoon. Als ik mijn comp. beneden zet met een draad die ik kant en klaar heb gekocht aansluit dan doet internet het wel. En nee er zit niks tussen de comp en de modem
 
Laatst bewerkt:
dan heb je de kleurcode niet goed voor het aansluiten van de kabels.
 
Ok ik ga het strax nog een keer proberen. Het lijkt me stug dat de volgorde van de kleuren uitmaakt, als ze aan beide uiteinden maar gelijk zijn toch? Elk draadje is gelijk toch.
Jullie horen de afloop later
 
nee die keluren zo aansluiten als op het voorbeeld is echt van belang.
iets anders gaat echt niet werken.
 
Super !!! Dankjulliewel jullie hadden gelijk, het is toch de volgorde van de adres:eek: Bedankt !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan