censuur verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
Berichten
273
hallo,

wanneer iemand in paint heeft getekend over een foto, is het mogelijk om de foto terug te herstellen naar de originele staat? het tekenen is gebeurd op een andere pc...waarschijnlijk niet?

dit is de foto niet, maar hier komt het probleem op neer, net dezelfde censuur:
http://tinypic.com/view.php?pic=9k7338&s=4
 
Als de bewerkte foto als 1 laag is opgeslagen dan valt het niet meer te herstellen naar de orginele staat.
 
Tuurlijk wel... als je een beetje thuis bent in photoshop dan kan je behoorlijk wat herstellen.

Maar... het ligt sterk aan de foto en met name het deel wat hersteld moet worden.
Soms is de bewerking zodanig dat het niet lukt, maar vaak valt er veel te repareren.
 
Tuurlijk wel... als je een beetje thuis bent in photoshop dan kan je behoorlijk wat herstellen.

Maar... het ligt sterk aan de foto en met name het deel wat hersteld moet worden.
Soms is de bewerking zodanig dat het niet lukt, maar vaak valt er veel te repareren.

Dedaio vroeg of het plaatje was te herstellen naar de orginele staat, dat gaat dus niet.
 
Zet je foto eens hier neer, we kunnen wel even kijken of er iets aan te doen is.
Niet geschoten is altijd mis.
 
de foto bevat prive info die ik zelf heb gecensureerd, maar die ik nu weer nodig heb... maar de censuur is exact dezelde als op de foto die ik poste, ik moet gewoon kunnen zien wat onder de censuur zit...de censuur gebeurde destijds wel op een andere pc (laptop)
 
Wat onder de censuur zit kun je onmogelijk weer tevoorschijn halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan