Printer toevoegen in het netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Messi

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Berichten
75
Hallo,

Thuis heb ik een HP 3500 printer die aangesloten is op mijn PC xp. Verder heb ik een laptop waar Vista op draait. Nu wil ik dus graag op mijn laptop de printer toevoegen zodat ik vanaf mijn laptop kan printen.
Op mijn laptop staat printer delen bij netwerkcentrum ingeschakeld en bestanden delen ook.

De printer op de PC staat niet gedeeld. Dat ik wil ik vervolgens doen dan krijg ik Wizard Netwerk instellen, dan selecteer ik 'Deze computer maakt rechtstreeks verbinding met het internet. De andere computers in mijn netwerk maken via deze computer verbinding met het internet' dan volgende, dan zie ik bij verbindingen LAN-verbinding geselecteerd staan en niet breedbandverbinding. dan klik ik op volgende, dan geeft ie als resultaat de Wizard Netwerkinstellen is niet voltooid.
Als ik naar de tab poorten kijk staat USB001 poort.

Iemand die graag de oplossing weet????
 
Ik heb de printer op mijn computer gedeeld en nu vind ie hem dus op mijn laptop en ik kan printen!!!! ;d

alleen wat ik raar vind is dat de werkgroepnaam van mijn laptop anders heet dan de werkgroepnaam van de computer... dus hoe kan ik ie dan printen???
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan