Geen geluid meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark Labbé

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2001
Berichten
209
Hallo helpers!
Het geluid doet het opeens niet meer......
Windows XP
Geluidskaart Realtek AC'97 Audio in apparatbeheer verwijderd, een recente driver gedownloud, maar zonder resultaat.
PC geeft aan dat hij 'soundman.exe' mist.
google meldt dat dit bestand niet zo veilig is

Wie helpt me verder?
 
hoi, ik had laatst ook een probleem met mijn geluid, toen heb ik op verschillende forums gepost, op het nationaal computer forum is iemand die heet gekke dave die heeft me uit de brand geholpen, misschien weet hij voor jouw probleem ook wel een oplossing
 
hoi, ik had laatst ook een probleem met mijn geluid, toen heb ik op verschillende forums gepost, op het nationaal computer forum is iemand die heet gekke dave die heeft me uit de brand geholpen, misschien weet hij voor jouw probleem ook wel een oplossing

en terwijl er hier ook een paar honderd rondlopen:confused:

@ts: weet je merk en type van je moederbord?
of indien van toepassing een merkpc(bijv dell,medion) dan merk en type
 
ja sorry ik bedacht me net nadat ik het bericht verstuurd had dat het een beetje ***lig was maar zo was het niet bedoeld hoor, ik was weer eens te impulsief
 
ja vind het een rare reactie.

als voorbeeld :jij staat als klant voor balie bij een garage.er komt nog een klant binnen die vraagt naar een uitlaat onderzetten en jij zegt tegen hem ga maar naar de garage aan de overkant.

en daar laat ik het bij.


ik wacht verder op reactie van de TS
 
je hebt helemaal gelijk het was heel raar maar goed bedoeld
 
En met zulke goed bedoelde adviezen is niks mis, maar het is inderdaad zoals frank zegt, je verwijst in een garage ook niet naar de "concurrent". :)
 
@frankwannet

Heb je wat aan dit overzicht?
 

Bijlagen

  • Screenshot.gif
    Screenshot.gif
    8,8 KB · Weergaven: 12
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan