fout 0x8007000d

Status
Niet open voor verdere reacties.

bataaf

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
77
Hallo,

Sinds begin juni heb ik een nieuwe computer. Hij werkt nog steeds niet werkt, en ik nu heeft RMA afdeling waar ik hem al 3x naar toe heb gestuurd, gezegt dat ik een update moet installeren. Maar wanneer ik de update:

http://www.microsoft.com/downloads/d...displaylang=nl

installeer, geeft vista de fout:

0x8007000d
De gegevens zijn ongeldig

Ik beschik over een Legale en Geactiveerde Windows Vista Home Premium.

Enige hulp zou fijn zijn, omdat ik na drie maanden eindelijk wel is een werkende computer wil....

bedankt

Mijn systeemspecificaties:

Asus Maximus 2 Formula//Intel Q9450//XFX 9800GTX XXX//OCZ 1000MHZ PC8000 4GB//Antec P182//Arctic freezer 7 pro//Chieftec 750Watt modulair//Samsung SH-S203P//Windows Vista Home Premium Dutch 64 Bit
 
Toevallig een versie van Deamon Tools of Alcohol 120% geinstalleerd???
 
haha, nee

Ik had hierover al meer op het internet gelezen, maar ik heb ze niet geinstalleerd. Toch bedankt voor je snelle reactie.
 
Helaas, had ik ook al geprobeerd te installeren, maar krijg precies dezelfde foutmelding.

Toch bedankt voor je reactie.
 
hee ik heb (had) hetzelfde probleem maar je moet gewoon de bovenvernoemde site van die persoon ( de site van micrsoft helpdesk) een service pack downloade..

daarmee is het probleem bij mij opgelost maar ik heb wel 32xbit en niet 64 :s

ik hoop dat het bij jou ook lukt :)

groten mandarijnenbeer
 
hee ik heb (had) hetzelfde probleem maar je moet gewoon de bovenvernoemde site van die persoon ( de site van micrsoft helpdesk) een service pack downloade..

daarmee is het probleem bij mij opgelost maar ik heb wel 32xbit en niet 64 :s

ik hoop dat het bij jou ook lukt :)

groten mandarijnenbeer

je pakt best "all languages"...
 
Hee,

Bedankt voor het reageren. Mijn computer is echter al gemaakt. Een defect moederbord (3x) in combinatie met een corrupte Windows Vista Home Premium zorgde voor alle installatiefouten.

Toch bedankt,

Prettig 2009,

Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan