Avi naar dvd-r kopieeren?? Kan dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sillysauce

Gebruiker
Lid geworden
11 jul 2005
Berichten
254
Ik heb een film die ik vorige week probleemloos op een cd-r-schijf heb gezet. Afpelen lukte ook gewoon. Het betreft een .avi-bestand. Nu heb ik dvd-r schijfjes gekocht maar wanneer ik hier een .avi-bestand op wil zetten zegt de pc dat er geen schijf in het station zit??

Mis ik iets? Moet ik het bestand eerst converteren ofzo? Als ik dat doe(terwijl ik weet dat ik geen dvd-brander heb)schiet ik er nog niet veel mee op..

Weet iemand hier wat duidelijkheid in te scheppen zodat het wel lukt?? Op het doosje van de dvd-r staat dat er data, audio, foto's, video's en games op kunnen worden gezet.

schijffie zit absoluut in het juiste station!
 
Laatst bewerkt:
Je zegt zelf al dat je geen DVD brander hebt dus dat heeft het ook geen zin om er DVD's in te doen hè.....die pakt hij dan ook niet.

Je kan met een CD brander geen DVD's branden.
 
Laatst bewerkt:
Hoe verklaar je dan dat een avi op een cd-r zetten wel lukte? Of was dat kopieeren? Volgens mij was dat branden wat met muziekbestanden trouwens gewoon lukt?

Of mis ik nog steeds iets?
 
Laatst bewerkt:
Ja, jij mist nog steeds wat. Natuurlijk kan je een AVI op een CD branden maar niet op een DVD omdat jou brander geen DVD's ondersteunt. Je kan ook film bestanden op een CD kwijt hoor met een CD brander. DVD's gaat gewoon niet want jet is een CD BRANDER !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan