Kan itunes niet meer openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tibau

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2004
Berichten
242
Hey,
Iedere keer als ik Itunes wil openen krijg ik het intstallatieprogramma en moet ik de computer heropstarten.
Heb al eens ALLE software van apple op mijn computer verwijderd en alles opnieuw geinstalleerd maar nog steeds zelfde probleem

Iemand een idee?
 
Nieuwste versie van iTunes downloaden (er is een oudere versie geweest die onder Vista voor problemen zorgde), oude versie verwijderen en de nieuwe installeren.

Hopelijk helpt dat.

Succes,

Tijs.
 
dat heeftie toch al gedaan als je even beter leest,

heb je dit wel allemaal

Vereisten voor Windows

* Een pc met een 1-GHz Intel- of AMD-processor
* Voor het bekijken van beeldmateriaal dat in de iTunes Store is gekocht, is minimaal een Intel Pentium D-processor vereist
* Voor het bekijken van HD-beeldmateriaal dat in de iTunes Store is gekocht, is minimaal een 2-GHz Intel Core 2 Duo-processor vereist
* 512 MB RAM; 1 GB voor het bekijken van HD-beeldmateriaal
* Een met DirectX 9.0 compatibele videokaart met 32 MB VRAM; 64 MB aanbevolen
* Een met QuickTime compatibele geluidskaart
* Een breedbandinternetverbinding voor het gebruik van de iTunes Store
* Een met iTunes compatibele cd- of dvd-recorder voor het branden van audio- en MP3-cd's of back-up-cd's en -dvd's

Aanvullende vereisten voor video

* Windows XP Service Pack 2 of hoger of een 32-bits-versie van Windows Vista
* Voor 64-bits-versies van Windows Vista is het 64-bits-installatieprogramma van iTunes 8 vereist
* QuickTime 7.5.5 of hoger (meegeleverd)
* 200 MB vrije schijfruimte
* Voor gebruik van een schermlezer is Window-Eyes 7.0 of hoger vereist; ga voor meer informatie over toegankelijkheid in iTunes naar www.apple.com/nl/accessibility
 
dat heeftie toch al gedaan als je even beter leest,[...]

Dat staat er niet. Er staat alleen dat hij iTunes opnieuw heeft geïnstalleerd, er staat niet dat dat de allernieuwste versie is.

Tijs.
 
Heb inderdaad de nieuwste versie geinstalleerd, net na de installatie werkt itunes wel maar de volgende keer dat ik itunes wil openen lukt het niet meer.

Systeem voldoet niet alle voorwaarden maar op mijn vorige computer werkt het wel.
Dit was wel een xp systeem maar systeem voorwaarden waren toen minder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan