Windows 98 word dat nog wel verkocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

funnymaster

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2008
Berichten
14
beste Helpmij forum ik wil graag weten of windows 98 nog wel word verkocht en windows 98 en de 2de van windows 98 hwbben toch alee 2 de de zelfde systeem vereisten

m.v.g Funnymaster :D
 
Door Microsoft wordt Windows98 niet meer verkocht en ondersteund. Misschien op marktplaats.nl, treffers.nl of dergelijke nog te vinden.

Tijs.
 
Eén van de grotere verschillen tussen 98 en 98SE is het "aan boord hebben" van de Atapi (CD-rom) drivers.
Je hoeft maar met bootdisk van 98SE te booten en daarna kun je starten met de Win98SE disk.
Zonder Atapi drivers moet je die weer apart beschikbaar hebben en installeren alvorens de CD drive in de pc wéét dat 'ie een CDdrive is.
 
Het is zoiezo aan te raden de 2nd editie te gebruiken met het oog op hardware ondersteuning en stabiliteit. Heb het zelf getest, en de 2nd editie is gewoon echt stabieler. (helemaal als je hem als netwerkserver laat draaien, of het unoffical servicepack installeerd)
 
Hoi !

Heb beide versie's hier nog liggen incl. boekje met key.

Gratis af te halen.

Maar: denk es aan Windows 2000 !

Stabieler, en draait bijna alle software die ook op XP draait.

Greetz,

Harry.
 
Laatst bewerkt:
Windows 98 is > 10 jaar oud.
Als je pc diezelfde leeftijd heeft, dan wordt het toch langzamerhand tijd voor vervanging.
Windows 2000 is al een hele vooruit gang t.o.v. Windows 98 en dat draait ook op een Pentium II systeem met 128 mb ram. (Windows 2000 biedt tevens betere besturingsprogramma's dan Windows 98)
Ondersteuning van Microsoft kun je wel bij beide systemen vergeten, gezien de zogenaamde Life Cycle verlopen is.

Als je door omstandigheden geen geld hebt voor een nieuw pc kijk dan eens bij 2de hands pc aanbieders.
http://www.pc4everyone.nl/
http://www.flectiondirect.com
Deze firma's geven zelfs garantie op hun 2de hands systemen, dan koop je toch een pc die iets betrouwbaarder is dan via de particuliere sites van Marktplaats en Speurders.
 
Hoi !

Heb beide versie's hier nog liggen incl. boekje met key.

Gratis af te halen.

Maar: denk es aan Windows 2000 !

Stabieler, en draait bijna alle software die ook op XP draait.

Greetz,

Harry.

nou harry ken je hem ook opsturen dan dat zou helemaal te gek zijn
ik heb nu ook windows 200 maar dat gaat niet met mijn werk geheugen ik zit met een tosiba met 16 mb werk geheugen

mijn mail adres is : djmaikel1993@hotmail.com

greetz Funnymaster :thumb:
 
Hoi !

Opsturen begin ik momenteel niet aan: ik ben niet mobiel en kan/wil m'n vrouw niet steeds op haar fiets naar het postkantoor sturen.

Download 'm via een torrent-site; dan stuur ik je een originele key.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Opsturen begin ik momenteel niet aan: ik ben niet mobiel en kan/wil m'n vrouw niet steeds op haar fiets naar het postkantoor sturen.

Download 'm via een torrent-site; dan stuur ik je een originele key.

Greetz,

Harry.

nou ik heb nu wel windowsz 98 2de maar ikheb de key niet dus het zal heel er fijn zijn om mij de key toe te sturen

greetz Funnymaster:cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan