geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

slabroek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 sep 2008
Berichten
4
Misschien kan iemand mij op weg helpen
heb geen geluid , pc en moederbord heb ik geen idee van , pc is een grote kast 20cm bij 40 cm hoog of zo , staat nks op behalve NEC
scherm is een iiyama met geluid uitgang die in groene ingang pc zit
als je bij configuratiescherm en geluiden kijkt staat er realtec maar goed hoe krijg ik geluid ??
thnxs groet Inge
 
Misschien kan iemand mij op weg helpen
heb geen geluid , pc en moederbord heb ik geen idee van , pc is een grote kast 20cm bij 40 cm hoog of zo , staat nks op behalve NEC
scherm is een iiyama met geluid uitgang die in groene ingang pc zit
als je bij configuratiescherm en geluiden kijkt staat er realtec maar goed hoe krijg ik geluid ??
thnxs groet Inge

Optie 1:
Start -> Programma's -> Bureau accessoires -> Entertainment -> Volumeregeling

Staat er iets aangevinkt?

Optie 2:
Heb je de kabel wel in de groene uitgang gestopt? Meestal zijn er 2 groene uitgangen achter een pc. Je kunt hem dus in de verkeerde gestopt hebben!;)
 
Laatst bewerkt:
opties geen resultaat

optie 1 geeft overal geluid aan niet gedempt maximaal volume
optie 2 er is een groene en een soort blauw groene ingang beide geprobeerd maar de groenste nu aangehouden !
en geen geluid !!
 
Configuratiescherm ->geluiden en audioapparaten

Ga alle tabbladen eens na en kijk eens of er niks aparts is.
 
ja...... tabbladen ......
voor zover ik kan zien vind ik alles apart .... of niet apart ik zie niets geks
meer suggesties ??? groetjes
 
geen succes

heb inmiddels via allerlei wegen tabbladen doorgelopen en geluiddingen bekeken , maar ik kom niet verder nogmaals help!!!!
 
geluidsprobleem

Na herinstallatie van Win XP Pro krijg ik geen geluid meer uit de boxen. Ik heb een aparte geluidskaart (niet gekoppeld aan moederbord). Ik heb de cd-rom van Sweex gedraaid. Geen geluid. Nu schijn ik de hotfix KB 888111 te moeten hebben. Kan iemand mij met dit probleem helpen?
:(
 
Ik heb een probleem volgend mij heb ik mijn sound driver weg gegooid. Heb ondertussen al verschillende dingen geprobeerd en nog geen succes.
Heb everest gedownload en mijn type geluidskaart is Apparaatbeschrijving Type
Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [A-1] PCI

Blijkbaar zou ik realtec moeten downloaden maar op een of andere maniet lukt dit niet.
Kan iemand me helpen? ben het spoor helemaal bijster.

Groet celine
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan