computer zonder ontvanger

Status
Niet open voor verdere reacties.

koerier1

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2007
Berichten
21
hallo ik heb een computer zonder ontvanger er in
maar wil daar internet op hebben
ik heb draadloos internet van kpn experiabox maar ik heb ook een eminent em4050 wlink draadloos router
kan ik deze zo aansluiten aan mijn comp zodat hij contackt maakt met de experiabox?
zoja hoe

gr
 
Met een draadloos netwerk-kaartje in je pc of een usb adapter maak je draadloos verbinding
 
Je zegt : "ik heb draadloos internet van kpn experiabox"
Maar je zegt niets over dat je ook draadloos internet wil.

Via de experiabox kan je ook gewoon bedraad internetten en als je PC een beetje in de buurt staat van de experiabox zou ik gewoon een netwerkkabel gebruiken.
Werkt in de meeste gevallen sneller en je hebt niets met beveiligingen te maken.
Scheelt weer een draadloos netwerkkaartje kopen, wat een stuk duurder is dan een netwerkkabel.

Kijk, je moet niet door 3 muren en 2 plafonds een netwerkkabel aan gaan leggen, want dan zou ik voor draadloos gaan.
 
Je zegt : "ik heb draadloos internet van kpn experiabox"
Maar je zegt niets over dat je ook draadloos internet wil.

Via de experiabox kan je ook gewoon bedraad internetten en als je PC een beetje in de buurt staat van de experiabox zou ik gewoon een netwerkkabel gebruiken.
Werkt in de meeste gevallen sneller en je hebt niets met beveiligingen te maken.
Scheelt weer een draadloos netwerkkaartje kopen, wat een stuk duurder is dan een netwerkkabel.

Kijk, je moet niet door 3 muren en 2 plafonds een netwerkkabel aan gaan leggen, want dan zou ik voor draadloos gaan.

Daar sluit ik me graag bij aan!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan